عضویت کاملا رایگان پزشکان

وجود نام پزشک در دکتریاب به منزله عضویت پزشک در دکتریاب نیست !!!

پزشک در سامانه عضو نیست
دکتر سید مسعود نبوی QR
کانال دکتریاب در تلگرام
دکتریاب تهرانتهرانفلوشیپ تخصصیام اسسید مسعود نبوی

دکتر سید مسعود نبوی

7 نفر رای دادند که 100% کاربران این پزشک را پیشنهاد میکنند.
مطب دکتر سید مسعود نبوی
1- خیابان کارگر شمالی
تلفن : 88003134

2- منطقه 6 - فلسطین، خیابان ایتالیا، بیمارستان مصطفی خمینی
تلفن : 88966130 الی 9
3- ملاصدرا،  بین شیخ بهایی و چمران، شماره 218، مجتمع پزشکان آریا، طبقه چهارم، واحد 14
تلفن : 88622940 - 88622939

آیا اطلاعات اشتباه یا قدیمی است! اینجا کلیک کنید

  • در صورت مطلع بودن از آدرس و شماره جدید آن را در کادر زیر وارد نمایید و در غیر این صورت تنها ارسال را بفشارید.
  • click to load
تلفن مطب دکتر سید مسعود نبوی

88003134 - 88622940

موبایل دکتر سید مسعود نبوی
ایمیل دکتر سید مسعود نبوی
-
سایت دکتر سید مسعود نبوی
بیوگرافی دکتر سید مسعود نبوی
متخصص مغز و اعصاب

استان تهران، شهر زیبای تهران

تعداد بازید: 9334 بار

اگر دوست دارید اطلاعات دکتر را با دوستانتان به اشتراک بزارید:
دکتر سید مسعود نبویReviewed byDoctor-yab.ir3

  • دیدگاه ها
  • ارسال دیدگاه
  • ا
    افشار24 مرداد 1394 - 10:48
    سلام اقاي دکتر باعرض سلام وخسته نباشيد من از بندر عباس مزاحم ميشم حدود هفت ماه هست که دچار التهاب نخاع در بين مهره دوم وسوم گردن شدم در اوايل بيماري با بي حسي انگشتان دست راست وگردن وپهلو راست ودرچشم راست ديدن چند نقطه تار دکتر مربوطه من را بستري وحدود 5 روز کرتون با دوز پايين تزريق کردن بي حسي دست وگردن وپهلو ازبين رفتن ولي چشمم همون جور باقي مانده فقط دکتر به من قرص پرگابالين 50 وقرص ويتامين د وقرص نروترتيپيلن 10 تجويز کردن براي رزو نوبت از شما هر چه تماس ميگيريم موفق نميشيم لطفا من را راهنمايي کنيد چکار کنم وهمچنين ام ار اي جديد گرفتم دکتر گفت التهاب کوچکتر شده با تشکر

  • م
    من لیلا هستم مادر یکی از مریض های شما6 شهریور 1394 - 14:55
    سلام خسته نباشيد من يک مادر نگران هستم دخترم بيماري nmo دارد بيمار شماست چندين ماه است قرص هاي کورتون دار مصرف مي کند نگران عوارض اين داروها هستم چندين نوع قرص در يک روز مصرف مي کند از وقتي دوز داروهايش بيشتر شده بي حوصلگي و عصبانيتش و خستگي اش بيشتر شده و ضربان قلبش تا 120 هم مي رسد بنيه اش از پارسال ضعيف تر شده ميترسم همينطور ادامه پيدا کند او را از دست بدهم اگر معالجه اي ندارد واين قرصها فقط جنبه پيشگيري از حمله را دارد (با وجود خوردن دارو باز حمله به او دست داده بود)آيا نمي توان قرصها را کمتر کرد تا اين همه عوارض بوجود نيايد؟

  • ن
    نینا12 شهریور 1394 - 16:23
    سلام با هر شمارهاي تماس ميگيرم جوابگو نيستيد

  • م
    مهدی باقری9 آذر 1394 - 16:43
    من خواهري 20ساله دارم که لرزش عضلات انگشتان دست و پا دارد خواستم از شما کمک بگيرم آيا قابل درمان است. متشکر

  • ح
    حانیه27 بهمن 1394 - 21:35
    سلام اقاي دکتر وقتتون بخير. من مادرم چند وقتيه ک در پشت سرش احساس درد شديدي ميکنه ب همراه اين درد ميگه ک احساس ميکنم يک جريان خيلي شديدي از هوا بين گوشو گردنم جابجا ميشه در کنار همه ي اينها احساس سري و لمسي در دست يا پاهاشون ميکنن.همه ازمايشهاشونم سالم بودند.هرجا هم ميريم ميگن از اعصابشه حالا نظر شما چيه؟؟؟

  • ف
    فاطمه30 مرداد 1395 - 19:18
    سلام اقاي دکتر خسته نباشيد . چند سالي هست که رگهاي پاهام به شدت ميگيره انقدر که تا امپول نزنم باز نميشه و راه رفتن و حرکت برام سخته . لرزش دست دارم که گاهي خيلي شديده و توجه همه رو جلب ميکنه امکان انجام بعصي کارها رو توي جمع ندارم پاهام هم ميلرزه اما خيلي کمتر.به تازگي گاهي اوقات تاربيني دارم اما زمان خيلي کوتاهي . همينطور رگهاي پام از زانو به پايين به شدت ميگيره و ناخودآگاه داد ميزنم و انقدر حرکتش ميدم تا درست بشه . طرز راه رفتنم تعيير کرده و به پهلو راه ميرم . به نطر شما اينها علايم ام اس است . پيشاپيش از پاسخگوييتون سپاسگزارم

  • نظر و یا تجربه ای داری ؟ خوب بگو !
  • Doctor-yab.ir Captch

    کد جدید

-
آخرین پزشکان عضو شده

بیایید پارسی را پاس بداریم !!

باش! فهمیدم