درمان زود انزالی

دسته بندی : دسته بندي نشده
 
از آنجا که درصد بالایی از مشکلات زودانزالی مربوط به استرس و عدم وجود آرامش در فرد است  مشاوره‌ و رفتار درمانی  خط اول درمان اختلال زود انزالی محسوب میشود و می‌تواند تنش ناشی از این مساله را کاهش دهد. در ادامه به برخی روش ها که به بهبود این معضل می انجامد اشاره خواهد شد.
.تكنیك فشار :
 بر اساس این روش با فشار دادن انتها یا سر آلت تناسلی مرد قبل از انزال ، از انزال جلوگیری میشود كه دلیل جلوگیری كردن آن این است كه با فشار آوردن به این نقاط فشار خون در این نقاط كم میشود و درنتیجه نعوظ یا اركیسون كم میشود و انزال دیر انجام می شود . . .
 
زمان استانداردی برای رسیدن به اوج لذت جنسی در نظر گرفته نشده است. هرچند در این زمینه مطالعاتی صورت گرفته و زمان هایی به دست آمده است اما از آنجا که این زمان بسته به نظر و رضایت افراد از رابطه زناشویی‌شان از هر زوج تا زوج دیگر متفاوت است، نمی توان زمان مشخصی را برای آن ذکر کرد. اما پیشنهاد شده که اگر در 50 درصد یا بیشتر موارد ارتباط زناشویی انزال زمانی اتفاق افتاد که فرد و یا همسرش راضی نبودند یعنی فرد مشکوک به این اختلال هست و می‌توان وی را مورد تشخیص و درمان قرار داد.هرچند مشکل زود انزالی برای مرد و همسرش بسیار نارحت کننده است، ولی این یک بیماری مهلک نیست و با درمان های متنوع (دارویی و غیر دارویی) بهبود می یابد.
از آنجا که درصد بالایی از مشکلات زودانزالی مربوط به استرس و عدم وجود آرامش در فرد است  مشاوره‌ و رفتار درمانی  خط اول درمان اختلال زود انزالی محسوب میشود و می‌تواند تنش ناشی از این مساله را کاهش دهد. در ادامه به برخی روش ها که به بهبود این معضل می انجامد اشاره خواهد شد.
.تكنیك فشار :
 بر اساس این روش با فشار دادن انتها یا سر آلت تناسلی مرد قبل از انزال ، از انزال جلوگیری میشود كه دلیل جلوگیری كردن آن این است كه با فشار آوردن به این نقاط فشار خون در این نقاط كم میشود و درنتیجه نعوظ یا اركیسون كم میشود و انزال دیر انجام می شود .
اصلاح پوزیشن هنگام نزدیکی :
 روش های معمول ( مرد در بالا ) كمك خیلی زیادی به درمان انزال زود رس نمیكند، برای درمان میبایست از روشهای جنسی كه در آن مرد به پشت خوابیده و زن در رو عملیات جنسی را كنترل میكند از جمله بهترین روشها برای درمان میباشند .
تعدد مقاربت :
زیاد كردن دفعات نزدیکی در طول هفته و روز میتواند به درمان زود انزالی کمک كند.
 روش start & stop :
در این روش مرد به فعالیت جنسی پرداخته و بعد از آنكه تحریك مرد به حداكثر رسید و درست پیش از آنكه ارگاسم شود، دست از فعالیت برداشته و برای مدت كوتاهی هیچ تحریكی انجام نمی شود.
درمان دارویی:
می‌توان از داروهای مختلف برای درمان این مشکل استفاده نمود. درمان های دارویی در مراحل حاد بیماری که موجبات مشكلات عدیده در روابط فرد شده است تجویز میشوند لازم به ذکر است استفاده بدون دستور پزشك از این داروها توصیه نمیشود، لذا در صورت تمایل به استفاده از این روش حتما با یك متخصص سکس تراپی و روانپزشک مشورت نمایید و از استفاده خودسرانه دارو جدا خودداریی نمایید.
این مطلب مفید بود؟ (0)(0)
نظرات (1)
19 خرداد 1396 - 15:28
بازدید ها: 1381

نظرات شما

نظرتون در مورد پست درمان زود انزالی چی هست ؟

  • Captcha
لطفا به نکات زیر توجه نمایید :
نظرات شما بعد از بررسی توسط پزشک و تایید نمایش داده می شود.
لطفا از بکار بردن کلمات غیر اخلاقی و به دور از فرهنگ ایرانی - اسلامی خودداری فرمایید.
  1. نظرات جدید
  2. نظرات قدیمی
  • ناشناس : 19 خرداد 1396 - 16:39

    از دارو استفاده نکنید مخصوصا اگه گفتن گیاهی است و ضرر نداره

    دکتر سعید انصاری:20 خرداد 1396 - 0:6

    دقيقا درست است. استفاده از داروهاى غير مجازى كه عمدتا از طريق شبكه هاى ماهواره اى تبليغ ميشوند توصيه نمى شود.مگر با نظر و تجويز پزشك متخصص.