کلینیک لیزر مهرگان

کلینیک لیزر مهرگان

دسته بندی : دسته بندي نشده
در صورت تشخیص به انجام درمان های مرتبط به لیزر  بعد از تعیین نوبت  انجام درمان ها در مرکز لیزر متخصصین پوست تهران مهرگان انجام خواهد شد.
فقط در روزهای مشخص و با هماهنگی قبلی لیزر انجام میشود......
 
مرکز پوست و لیزر مهرگان  واقع در :
تهران ..اتوبان شهید حقانی نرسیده به ونک......ابتدای بلوار جردن کوچه پدیدار. ( فقط جهت انجام لیزر ها امکان مراجعه وجود دارد نه ویزیت )
 
توضیحات مرکز و متخصصین پوست فعال و توضیحات کامل از تجهیزات در سایت مستقل مرکز لیزر مهرگان وجود دارد.
در مرکز لیزر امکانات معاینه و مشاوره و غیره وجود ندارد و اکثرا بعد از معاینات در مطب و مشخص شدن نوع درمان برای انجام لیزر در کلینیک نوبت داده میشود ( ار.اف..هایفو..کرایو و غیره )یک مرکز مجهز به انواع تجهیزات لیزر و جراحی است ...بیش از 40 متخصص پوست و مو تهران در مرکز حضور دارند که هر کدام طبق تعیین نوبت قبلی در زمان های خاص حضور دارند.
تمام خدمات مورد پذیرش فقط بر اساس تشخیص پزشک متخصص بر ضرورت و نیاز به انجام آن  و  تنها بر اساس متد و روش های علمی پزشکی (a) قابل اجرا می باشد.
لذا به جز انجام لیزر موی زائد در باقی موارد  اعم از درمان اسکار ها ...تیرگی و لک ها...ضایعات و صدمات ..رفع التهابات ..اشعه درمانی ها ......جوانسازی ها ( افتادگی ...خطوط و چروک ها...علائم و عوارض سن . نیاز به حضور اولیه در مصب جهت ویزیت درمان دارد..............در صورت تشخیص پزشک متخصص بر لزوم انجام لیزر با تعیین نوبت و نوع درمان نوبت مناسب برای مرکز لیزر داده خواهد شد.
مرکز پوست و لیزر مهرگان   : یکی از مدرن ترین کلینیک های مجهز به لیزر که درسال 1379 توسط جمعی از بهترین  متخصصین پوست و مو  ی کشور تاسیس شد...تمام تجهیزات به روز و دارای کامل ترین مجموعه از تجهیزات لیزر و اشعه درمانی ساخت کمپانی های برتر دنیا است.
در مرکز لیزر تمام تجهیزات مختلف لیزر با جدیدترین تجهیزات روز دنیا با تاییدیه های مربوط وجود داردو لیست قیمت ها نیز توسط کلینیک انجام می شود که برای تمام متخصصان پوست یکسان میباشد......این مرکز لیزر انواع سیستم های مختلف لیزر موی زائد مانند الکساندرایت و ان دیاگ و غیره دارا است همچنین تمام سیستم های مختلف r.f از جمله اینتراسل و سکرت .....از اولین مراکز انجام لیزر هایفو در ایران و دارای سیستم های  هایفو  دابلو هم موجود است.
اگر نیاز به انجام لیزر موی زائد (صورت یا بدن) دارید نیازی به ویزیت نبوده و برای انجام می توانید(دوشنبه و پنج شنبه ) به کلینیک برای انجام مراجعه نمایید ولی برای لیزرهای مرتبط به جوانسازی ها و هایفو و انواع ار.اف و موارد دیگر در تلگرام نوبت دهی ویزیت لیزر را ارسال نمایید.
 
این مطلب مفید بود؟ (2)(0)
نظرات (5)
12 مهر 1395 - 22:3
بازدید ها: 4843
کلینیک لیزر مهرگان
52

نظرات شما

نظرتون در مورد پست کلینیک لیزر مهرگان چی هست ؟

  • Captcha
لطفا به نکات زیر توجه نمایید :
نظرات شما بعد از بررسی توسط پزشک و تایید نمایش داده می شود.
لطفا از بکار بردن کلمات غیر اخلاقی و به دور از فرهنگ ایرانی - اسلامی خودداری فرمایید.
  1. نظرات جدید
  2. نظرات قدیمی
  • ناشناس : 20 مهر 1395 - 11:18

    لطفا قیمت ها رو هم اعلام کنید

    دکتر گیتی خلیلی:13 اسفند 1395 - 18:32

    نوع خدمات لیزر تنوع زیادی دارد و شامل درمان صدمات پوستی ...جوانسازی ها..درمان لک و ملاسما...لیزر موی زائد....جای جوش و زخم و هایفو و رفع خطوط و غیره که موارد مختلفی میشود... انجام خدمات مرتبط به لیزر در کلینیک پوست و لیزر مهرگان. انجام می شود که قیمت ها بر اساس لیست مرکز می باشد.........

  • بانو : 28 دی 1395 - 20:55

    سلام خسته نباشید
    من حدودا 6 ماهه که کناره های صورتم وزیر چونم پر جوش شده قبلا به ندرت شاید هردوماه یه جوش میزدم ولی درعرض این 6 ماه تمام کناره های صورتم پر لک و جای جوش شده
    واقعا نمیفهمم چرا
    بعد زیرچشمام هم چروکای ریز داره من سنی ندارم 18 سالمه فقط مادرم که 46سالشه زیر چشمش چروک نداره ولی من دارم
    میخواستم نظرتونو درباره صورتم بدونم و میتونید بهم بگید حدودا چقد هزینه داروهام میشه

    دکتر گیتی خلیلی:19 بهمن 1395 - 1:30

    هزینه دارو های مرتبط به جوش معمولا دو گونه است...گروه درمان و بعد تر محصولاتی برای کنترل که در اکثر موارد بستگی به نوع محصولات و کمپانی تولید کننده دارد...خوشبختانه مشابه ایرانی با قیمت مناسب و کیفیت تقریبا قابل قبول هم دارند ......اگر نوع جوش ها التهابی است و با جوش هایی که قبل تر میزدید متفاوت هستند همگی نیاز به معاینه و تشخیص دارند ....با توجه به سن شما خطوط دور چشم شما طبیعی نیست و حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید.

  • شهناز : 7 بهمن 1395 - 10:30

    باسلام خدمت خانم دکتر عزیز . من قبلا برا لک صورتم با شما صبحت کردم .فرمودید به دکتر متخصص مراجعه کنید . دکتر میگه لک شما ملاسماست و دارو قطعی نداره ولی داروها Melacare , , , کرم pelia جهت لکه برایک ماه نوشتن بعد گفتند لیزر فراکشنال CO2 انجام میدم نظر شما دکتر گرامی چی هست آیا این تجویز و انجام بدهم یا نه خواهش می کنم راهنماییم کنید با تشکر

    دکتر گیتی خلیلی:12 اسفند 1395 - 0:1

    توصیه و تشخیص پزشک متخصص پوست بعد از معاینه باید صحیح باشه .درمان های پوست اکثرا زمان بر و نیاز به حوصله دارند..به پزشک متخصص خود اعتماد کنید...اگر رنگ پوست تون هم تیره باشد واقعا انجام درمان سخت خواهد بود ....در تلگرام از محل لک تصویر واضح دقیق ارسال کنید اگر امکان کمکی بود دریغ نداریم

  • پانته ا نیکزاد : 3 تیر 1396 - 3:48

    برای لیزر و درمان جای جوش و همین طور موی زائد صورت باید بیام مطب یا کلی نیک ؟؟ خواهش میکنم به من نوبت بدید من هلند زندگی میکنم و دو ماه بیشتر ایران نیستم قبل تر لیزر کردم و جواب نداده و یه متخصص گفت ممکنه شما فقط بتونید کاری بکنید

    دکتر گیتی خلیلی:24 تیر 1396 - 3:0

    در مرکز لیزر مهرگان به هیچ وجه امکان ویزیت وجود ندارد......برای لیزر جای جوش باید از مطب درخواست نوبت کنید در صورت تشخیص به لیزر برای شما زمان و نوبت لیزر داده خواهد شد....................در تلگرام در پیام نوبت گرفتن علت مراجعه را : ویزیت جهت لیزر جوش ذکر کنید...

  • کاظمی : 28 اردیبهشت 1400 - 10:59

    سلام ببخشید برای درمان چای سوختگی در پا هم لیزر انجام میشود و تا چه حد جای سوختگی برطرف میشه