از بین بردن چربی شکم فقط با 3 حرکت

از بین بردن چربی شکم فقط با 3 حرکت

دسته بندی : ورزش و تندرستی

یکی از دغدغه‌های مهم آب کردن چربی‌های ناحیه شکم است. حتی ورزشکاری که به صورت مداوم ورزش می‌کنند معمولا از داشتن چربی شکمی به ویژه در قسمت پایین شکم شکایت دارند.

برای از بین بردن چربی‌های این ناحیه در قدم اول باید پشتکار داشته باشید و سریع جا نزنید. در قدم دوم نیاز به یک برنامه ورزشی برای عضلات شکمی دارید که با اجرای مدوام آن می‌توانید به رویای داشتن شکمی صاف برسید. البته نباید فراموش کرد که در کنار انجام حرکات ورزشی، رژیم غذایی را هم رعایت کنید.

 

 

در ادامه سه حرکت ساده و کاربردی برای از بین بردن چربی ناحیه پایین شکمی را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

 

بالا آوردن پا در حالت خوابیده


طبق روال همیشه قبل از انجام هر حرکت ورزشی حتما ابتدا بدن خود را گرم کنید. به پشت روی زمین بخوابید و دست‌های خود را در کنار باسن قرار داده و پا‌های خود را صاف کنید و از زمین فاصله دهید و به سمت بالا هدایت کنید و به نقطه شروع برگردید. توجه داشته باشید که در حرکت برگشت پا‌های خود را روی زمین نگذارید (این حرکت را سه ست و بیست بار تکرار کنید).

آب کردن شکم

 

 

باز کردن یا کشش جفت پا


به پشت روی زمین دراز بکشید و دست‌های خود را کنار باسن قرار دهید و پا‌های خود را صاف و با فاصله از زمین بگیرید. سپس پا‌ها را جمع کرده و به داخل شکم ببرید و به نقطه شروع برگردید (این حرکت را سه ست و بیست بار تکرار کنید).

ورزش شکم

 

 

ضربات بال بال زدن پا‌ها


به پشت دراز کشیده سر و شانه‌ها را از زمین بلند کنید و دست‌ها را در کنار باسن و با فاصله از زمین بگیرید. پا‌ها را صاف کنار هم قرار داده و از زمین بلند کنید، سپس با پا‌ها ضربه‌های متوالی و پشت سر هم بزنید (این حرکت را سه ست وبیست بار تکرار کنید).

 

ورزش چربی سوزی شکم

 

 

این مطلب مفید بود؟ (14)(0)
نظرات (0)
7 تیر 1398 - 12:14
بازدید ها: 3027
از بین بردن چربی شکم فقط با 3 حرکت
514

نظرات شما

نظرتون در مورد پست از بین بردن چربی شکم فقط با 3 حرکت چی هست ؟

  • Captcha
لطفا به نکات زیر توجه نمایید :
نظرات شما بعد از بررسی توسط پزشک و تایید نمایش داده می شود.
لطفا از بکار بردن کلمات غیر اخلاقی و به دور از فرهنگ ایرانی - اسلامی خودداری فرمایید.