قبل از ثبت سوال، می توانید در بین پرسش و پاسخ ها جستجو نمایید

سميه ميرابي
٢٦
٨٥
خانــم

لرزش شدید دست راست؟

من 37 سال سن دارم و دچار میاسنی چشمی هستم در زمان درمان دکترم گفت که باید با یه دکتر اعصاب و  روان هم تحت درمان باشم پیش دکتر که رفتم بهم بوسپیرون هالو پریدول و دیاز پوکساید سیتالوپرام و ایندرال دادن بعد چند روز استفاده حالت افتادگیم چشم بهتر شد ولی لرزش شدید دست گرفتم هالوپریدول رو قطع کردم ولی تاثیری نداشت دکتر گفت از قرص  نیست و باید بستری بشم تا 2هفته نمیدونم باید چیکار کنم میشه راهنمایی کنید ممنون

4 پـاسـخ


  • دکتر کيانوش عباس آبادي متخصص روانپزشک (اعصاب و روان)

    سلام لرزش دست مي تونه به علت عوارض دارويي و يا علامت بيماري هايي نورلوژيک ، هيپرتيروئيدي و... باشه.
    با توجه به اينکه پزشک شما گفتند لرزش ناشي از دارو نمي باشد براي بررسي علت لرزش ابتدا به پزشک خودتان مراجعه کنيد( تا در صورت نياز به نورولوژيست يا روانپزشک يا متخصص داخلي ارجاع گرديد) پس از مشخص شدن علت؛ درمان مناسب صورت خواهد گرفت.

    پاسخ پزشک مناسب بود؟ (2)(0)
  • دکتر بهاره صباغ ابريشمي متخصص روانپزشک (اعصاب و روان)

    سلام.اگرلرزش دو طرفه باشد مي تواند از عوارض دارويي باشد، در درجه اول بايستي روي داروهاتون مانور داد، چون تا قبل مصرف دارو ظاهرا اين مشکل را نداشتيد.مجدد به روانپزشک مراجعه کنيد.

    پاسخ پزشک مناسب بود؟ (0)(0)
  • دکتر زيبا ايراني دکتراي تخصصي روان درماني و روانشناس باليني

    سلام
    جزئيات ريزتري از مشکل خود به شماره همراهم تلگرام کنيد

    09122346561

    پاسخ پزشک مناسب بود؟ (0)(0)
  • دکتر ندا فرزانه متخصص روانپزشک (اعصاب و روان)

    با سلام در صورتيکه متخصص مغز و اعصابي که تحت درمان ايشان هستيد بررسي کنند و تشخيص اين را بدهند که در حال حاضر، افتادگي پلک شما به خاطر عود بيماري مياستني گراويس هست، حتما توصيه ايشان را انجام دهديد و بعد از اينکه علايم بيماري شما فروکش کرد، براي بررسي مجدد روانپزشکي به روانپزشک براي درمان دارويي يا غير دارويي مراجعه نماييد.

    پاسخ پزشک مناسب بود؟ (0)(0)
بازدید : 26 مرتبه
پـرسـش جــدیــد
متخصص روانپزشک (اعصاب و روان) خوب در تهران

سوالات مشابه