قبل از ثبت سوال، می توانید در بین پرسش و پاسخ ها جستجو نمایید

سميرا از اصفهان
32
70
خانــم

خشکی پوست صورت در اثر استفاده از داروهای پوست ؟

سلام خانوم دکتر عزیز..من حدود دوهفته اس از داروپوست ساختگی دکترم استفاده میکنم.ایشون گفتند پوستت حساس جوش دار و چربه و جای جوشها هم باید درمان بشه وبخاطر همین سه دارو ساختنی همراه با ضدافتاب دست ساز خودشون و ژل آکنومیس به من دادن . دوهفته اس استفاده میکنم پوستم پوسته پوسته شده و خیلی خشک در حدی که دهنم رو نمیتونم درست باز کنم. پیشنهادتون چیه ؟؟یه نرم کننده یا مرطوب کننده پوست بزنم به صورتم یا نه ؟؟میترسم روند درمانم را کند کنه.. ممنونم ازتون عزیزم 

1 پـاسـخ


  • دکتر گيتا فقيهي حبيب آبادي متخصص پوست و مو

    سلام
    اصولا بايستي تحت نظر پزشک داروي ابرسان فاقد چربي نيز به شما معرفي ميشد
    يک دوره3-4 روزه وقفه بيندازيد سپس مجدد دارو استفاده نماييد اگر مشکلي بود مجدد به پزشکتان مراجعه نماييد

    پاسخ پزشک مناسب بود؟ (2)(0)
بازدید : 22 مرتبه
پـرسـش جــدیــد
متخصص پوست و مو خوب در تهران

سوالات مشابه