قبل از ثبت سوال، می توانید در بین پرسش و پاسخ ها جستجو نمایید

فاطمه
31
68
خانــم

درمانی پرخاشگری؟

سلام
چند ساله پرخاشگر و نسبت به همه بدبین شده ام..دکتر شهرستان خودم رفتم دارو بهم داده روز به روز چاقتر میشم ودرمان نشدم.امیدی هست؟

3 پـاسـخ


  • دکتر ندا فرزانه متخصص روانپزشک (اعصاب و روان)

    با سلام
    پرخاشگري و بدبيني علل مختلفي دارند و اگر که اين دارو باعث چاقي شما شده ،ميتونين در کنار درمان دارويي مناسب بعد از مشورت با روانپزشکتون حتما بعد از اينکه روحيتون بهتر شد ،به تدريج پياده روي يا نرمش کنين که هم باعث بهبود روحيه و هم چاق نشدن باشه.

    پاسخ پزشک مناسب بود؟ (2)(0)
  • دکتر بهاره صباغ ابريشمي متخصص روانپزشک (اعصاب و روان)

    با سلام، حتما اميد به درمان هست، اختلالات روانپزشکي مثل ساير بيماريها درمان دارد، اما شايد با يک نوبت ويزيت و يک نوع رژيم دارويي نتيجه مطلوب حاصل نشود و نياز به پيگيري و تغييرات بيشتري باشد، لطفا به روانپزشک مراجعه کنيد.

    پاسخ پزشک مناسب بود؟ (2)(0)
  • دکتر زيبا ايراني دکتراي تخصصي روان درماني و روانشناس باليني

    سلام، به احتمال زياد شما نزد دکتر روانپزشک رفته ايد،هر دارويي داراي عوارض جانبي مي باشد،حتما از يک روانشناس حضوري مشورت بگيريد تا همه ابعاد و علل پرخاشگري شما مورد بررسي قرار بگيرد تا راه کار مناسب براي کاهش و برطرف شدن پرخاشگري براي شما ارائه گردد.

    پاسخ پزشک مناسب بود؟ (1)(0)
بازدید : 55 مرتبه
پـرسـش جــدیــد
متخصص روانپزشک (اعصاب و روان) خوب در تهران

سوالات مشابه