قبل از ثبت سوال، می توانید در بین پرسش و پاسخ ها جستجو نمایید

الهام رحماني
۲۸
۸۹
آقــا

اعصبی هستم خیلی دارو هم خیلی خوردم ؟

سلام من خانم 28 ساله هستم مادر دو فرزند پسرم 15 سالش هست دخترم 11 سالش هست و الان مشکل اعصبی پیدا کردم زود جوش میارم آیا درمانی هست برای این اعصبی بودنم ک این که من تسادف کردم سرم دست پا شکسته دو بار عمل شدم مشکل قلبی هم دارم دارو می خورم و پیش پزشک هم رفتم فقد داروی اعصاب داد خوردم بد تر کرد

7 پـاسـخ


  • دکتر منصور آگاهي متخصص روانپزشک (اعصاب و روان)

    با سلام
    جهت درمان شما نياز به شرح حال کاملتري مي باشد. با توجه به شرح حال مختصري که اشاره نموديد احتمالا اختلال خلقي ( درجاتي از افسردگي ) و اضطرابي داريد. جهت درمان آن از داروها و روان درماني استفاده مي شود. در صورت عدم تحمل يک دارو، مي توان دارو را با دز کمتر و يا تغيير آن دارو، درمان را ادامه داد.

    پاسخ پزشک مناسب بود؟ (1)(0)
  • دکتر مهدي سليماني دکتراي تخصصي روان درماني و روانشناس باليني

    با سلام و احترام
    عصبي بودن و زود از کوره در رفتن مي تواند بخشي از علائم مشکلات رواپزشکي باشد که نياز است ابتدا توسط يک متخصص روانپزشکي مورد ارزيابي و تشخيص گذاري قرار بگيريد و مهم تر اينکه روند درمان دارويي را منظم در پيش بگيريد تا مشخص شود داروهاي مناسب چيست و از طرف ديگر با مراجعه به روانشناس حاذق براي ايجاد سبک زندگي جديد، افکار و رفتارهاي پريشان ساز خود را شناسايي کنيد و افکار و رفتارهاي جديدي را جايگزين کنيد. همکاري شما با تيم درماني در مسير بهبود شما نقش بسزايي دارد

    پاسخ پزشک مناسب بود؟ (1)(0)
  • دکتر زيبا ايراني دکتراي تخصصي روان درماني و روانشناس باليني

    سلام
    به روان شناس مراجعه کنيد تا تحت روان درماني قرار بگيريد

    پاسخ پزشک مناسب بود؟ (1)(0)
  • دکتر محمد کاکايي متخصص روانپزشک (اعصاب و روان)

    سلام. کنترل نشدن علايم شما يا بدتر شدن به دليل عوارض يک داروي خاص نبايد باعث نا اميدي از روند درمان بشه بايد دوباره به پزشک متخصص روانپزشکي مراجعه کنيد تا داروهاي ديگري که براي شما مناسبه تجويز کنه

    پاسخ پزشک مناسب بود؟ (0)(0)
  • دکتر نازنين حبيبي دکتراي تخصصي روان درماني و روانشناس باليني

    سلام دوست عزيز،
    به علت اينكه دچار بيماري قلبي هستين، مجدداً به روانپزشكتون يا دكتر روانپزشك ديگري مراجعه كنيد، چون خشم زياد آسيب به قلبتون ميزنه.
    و در كنار دارو درماني حتماً به روانشناس مراجعه كنيد.

    پاسخ پزشک مناسب بود؟ (0)(0)
  • دکتر مونا فلسفي دکتراي تخصصي روانشناسي کودک و نوجوان

    پاسخ پزشک مناسب بود؟ (0)(0)
  • دکتر مهشيد طباطبائيان متخصص روانپزشک (اعصاب و روان)

    سلام. شما بايد حتما به پزشك متخصص اعصاب و روان ( روانپزشك) مراجعه كنين. مدارك پزشكيتون هم همراهتون باشه. طبيعتا مشكل شما اعصاب هست و بايد داروهاي اعصاب مصرف كنين و در كنارش مشاوره هم در صورت صلاحديد پزشكتون انجام بشه. درمانهاي روانپزشكي بسيار وسيع هست و با يه درمان اصولي حتما نتيجه ميگيرين. ضمنا بعضي داروها عوارضش زودتر از اثرش خودش رو نشون ميده كه در صورتي كه قابل تحمله بايد صبور باشين.

    پاسخ پزشک مناسب بود؟ (0)(0)
بازدید : 38 مرتبه
پـرسـش جــدیــد
متخصص روانشناس خوب در تهران

سوالات مشابه