قبل از ثبت سوال، می توانید در بین پرسش و پاسخ ها جستجو نمایید

(".")
19
70
خانــم

خودزنی ؟

سلام خسته نباشید. من 6ماهه که ترازدون. لاموتریژین مصرف میکنم البته ترانکوپین هم مصرف میکردم اما بخاطر اینکه درس میخونم چون گیج میشدم نشد ادامه بدم. بخاطر شرایط زندگیم خیلی تحت فشارم و جدیدا خودزنی داشتم باور کنید برای جلب توجه نیست حتی کسی از این قضیه خبر نداره به خودم قول داده بودم که دیگه این کارو نکنم اما وقتی تحت فشارم دست خودم نیست من هر روز در جنگ اعصابم بخاطر شرایط زندگیم اینجوری شدم و خانوادم رعایت نمیکنن اذیت میشم. بعضی وقتا فکر میکنم واقعا بود و نبودم فرقی نداره وقتی انقدر زجر میکشم چند روز پیش به دکترم در کرمانشاه مراجعه کردم و کلی باهام حرف زد ولی حالم خوب نمیشه لطفا کمکم کنید.

2 پـاسـخ


  • دکتر کيانوش عباس آبادي متخصص روانپزشک (اعصاب و روان)

    سلام. با توجه به شرايط سختي که داريد، قابل درک هست که برخي احساسات و رفتارهايتان خارج از کنترلتان باشد. در برخي موارد، فرد با آسيب رساندن به جسم خود، از شدت آسيب رواني خود مي کاهد و زياد مي شنويم که با اين کار احساس ارامش ميکند. در اين موارد لازم است که در درجه اول اختلال زمينه اي و يا اختلالات همراه( مثل افسردگي، اصطراب ، اختلال دوقطبي) با دوز کافي دارو، درمان شوند. از درمانهاي مشاوره اي براي بهبود روند بيماري ميشود کمک گرفت.در موارديکه مشکلات ارتباطي خانوادگي زياد بوده و سبب آشفتگي هاي رواني شده، مي توان از جلسات خانواده درماني نيز سود برد.

    پاسخ پزشک مناسب بود؟ (3)(0)
  • دکتر زيبا ايراني دکتراي تخصصي روان درماني و روانشناس باليني

    سلام
    تمرين کنيد که بر اعصاب خود مسلط باشيد،شيوه تغذيه و سبک زندگي خود را تغيير و از عواملي که اعصاب شما را تحريک ميکنند سعي کنيد مديريت کنيد و ...
    پيشنهاد ميکنم ابتدا از مشاوره تلفني استفاده کنيد اگه با مشاوره تلفني مشکلتان حل نشد به صورت حضوري مشکلات خود را با روانشناس و روانپزشک خود در ميان بگذاريد
    66702194/66703576/09125005342

    پاسخ پزشک مناسب بود؟ (1)(2)
بازدید : 59 مرتبه
پـرسـش جــدیــد
متخصص روانپزشک (اعصاب و روان) خوب در تهران