قبل از ثبت سوال، می توانید در بین پرسش و پاسخ ها جستجو نمایید

عرفان
۴۳
۶۵
آقــا

مشکلات اعصاب و روان؟

بنده چندین سال است که داروی اعصاب مصرف میکنم تا حدودی بهتر ولی خوب نمیشوم،با مصرف 2 عدد لیتیم در روز بعد چند ماه حدود 80 در صد بهتر ولی به مرور با مصرف همان دارو نشانه ها دوباره بیشتر شد.فعلا دچار(مشغله فکری وذهنی،اختلالات خلقی،بدخلقی و گیر دادن گاهی اوقات سردرد وپادرد هستم.لطفا راهنمایی فرمائید که زندگیم و کارم خیلی عقب افتاده است.مشکرم

3 پـاسـخ


  • دکتر ندا قلي پور دکتراي تخصصي روان درماني و روانشناس باليني

    با سلام
    لطفا هميشه دارو درماني را فقط زير نظر يک پزشک اعصاب و روان تا نتيجه قطعي داشته باشيد چون دارو درماني به تخصص ما مربوط نميشود اما اگر عوارض يا شکايتي از خوردن يک خانواده دارويي که به شما پيشنهاد شده داريد حتما به ايشان مراجعه کنيد چون يا داروي شما تعويض ميشود يا مکمل علايم متضاد با اضافه شدن دارو ديگري داده ميشود ولي هميشه دارو درماني در کنار مشاوره و استفاده از روانشناس موثر تر است پيشنهاد مراجعه شما به يک روانشناس شنونده خوب را نيز دارم
    موفق باشيد

    پاسخ پزشک مناسب بود؟ (3)(0)
  • دکتر منصور آگاهي متخصص روانپزشک (اعصاب و روان)

    در ابتدا بايد ديد با چه تشخيصي تحت درمان قرار گرفته ايد. در ضمن مي توان سطح ليتيم را در خون اندازه گرفت تا ببينيم به ميزان مناسب هست و يا خير. همچنين مي توان با تغيير دز و يا نوع دارو درمان مناسب تري انجام داد.

    پاسخ پزشک مناسب بود؟ (1)(0)
  • دکتر عطا اله گرمسيري مهوار کارشناس ارشد روان درماني و روانشناس باليني

    با سلام براي اختلالات خلقي دارو درماني با روان درماني هر دو پي گيري شود دارو علائم و نشانه ها را از بين ميبرد و روان درماني يادگيري پايدار دارد

    پاسخ پزشک مناسب بود؟ (0)(0)
بازدید : 26 مرتبه
پـرسـش جــدیــد
متخصص روانپزشک (اعصاب و روان) خوب در تهران

سوالات مشابه