قبل از ثبت سوال، می توانید در بین پرسش و پاسخ ها جستجو نمایید

وحید
۴٠
٧٧
آقــا

حالت تهوع - بی اشتها - سردرد مکرر؟

سلام من 40 سالمه مشکل خوابیدن دارم نمیتونم شبا بخوابم قرص الاپرازلام نزدیک 3ساله میخورم گاهی اوقات تاثیر داره گاه نداره الان نزدیک دوهفته میشه تهوع دارم بی اشتها و سر درد مکرر میگیرم واقعا نمیدونم چکار کنم زود عصبانی و پرخاشگر هم میشم .

2 پـاسـخ


  • دکتر بهاره صباغ ابريشمي متخصص روانپزشک (اعصاب و روان)

    با سلام، مشکلاتي که به آن اشاره کرديد صرفا با مصرف يک قرص آلپرازولام برطرف نخواهد شد، قرص آلپرازولام اعتياد آور است، بهتر است در اولين فرصت براي درمان کامل مشکلات خود به روانپزشک مراجعه فرماييد، ضمن اينکه مهم است در ابتدا مشخص شود تهوع، بي اشتهايي، سردرد شما ريشه جسماني دارد يا خير، که آن هم با مصاحبه و آزمايش قابل تشخيص است.

    پاسخ پزشک مناسب بود؟ (1)(0)
  • دکتر کيانوش عباس آبادي متخصص روانپزشک (اعصاب و روان)

    سلام با توجه به مشکل اخير( تهوع و سردرد و بي اشتهايي) در درجه اول به يک پزشک خانواده( پزشک عمومي) مراجعه کنيد تا معاينات و ازمايشات لازم انجام شود و در صورت لزوم به متخصص مربوطه ارجاع شويد
    در مورد بيخوابي طولاني مدت و پرخاشگري حتما به روانپزشک مراجعه کنيد. بيخوابي ميتواند علامتي از يک اختلال خلقي يا اصطرابي باشد که در صورت درمان اختلال اصلي، بيخوابي نيز بهبود بيابد
    استفاده از داروهايي مثل الپرازولام به مدت طولاني، درست نيست

    پاسخ پزشک مناسب بود؟ (0)(0)
بازدید : 35 مرتبه
پـرسـش جــدیــد
متخصص روانپزشک (اعصاب و روان) خوب در تهران

سوالات مشابه