قبل از ثبت سوال، می توانید در بین پرسش و پاسخ ها جستجو نمایید

سید دانیال دانشی
41
57
خانــم

درمان کم خونی ناشی از فقراهن دراثر استفاده زیادازقرص دگزامتازون؟

سلام دکترعزیز وفرهیخته دانشی هستم ازیاسوج ازدوستداران وبیماران خانوادگی واقعامایع فخرومباهات بودیدوهستید پزشک حاذقی چون جنابعالی**متاسفانه خانم من ازدی 96 شروع به خوردن قرص دگزامتازون برای چاقی باروزی سه عددشروع تا ابان امسال**** ازابان تا 25دی هفته ای یک عدد****واز26دی ماه ترک کردن **الان تیروئید بدون سابقه قبلی کم کار*فقراهن وکم خونی**ومهمترازهمه الان سرگیجه دارن مخصوصازمانی که درازکشیدن میخوان بلندشدن **الان بشدت نیاز به دلسوزی ومساعدت عزیزی چون جنابعالی داریم **همیشه بیادت هستیم پاینده باشیدانشاءالله 09178499058تلگرام واتساپ هستیم دعات میکنیم عزیزتو راخدا به دادمان برس

متاسفانه تا به حال، پاسخی برای این سوال ثبت نشده است

بازدید : 31 مرتبه
پـرسـش جــدیــد
متخصص غدد درون ريز و متابوليسم (اندوکرينولوژي) خوب در تهران

سوالات مشابه