افتتاح کلینیک خانواده ایرانی شعبه زعفرانیه

با سلام و احترام 

خدمت مراجعین و مشاورین شعبات مراکز تخصصی روان شناسی و مشاوره خانواده ایرانی 

احتراماً ، از شما عزیزان دعوت به عمل می آید تا در افتتاحیه شنبه ۱۱ دی ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۱ صبح  با مدیریت و تاسیس سرکار خانم مستانه بحرخزان و با حضور و تحت نظارت استاد محترم سرکار خانم دکتر زیبا ایرانی  که به مناسبت افتتاحیه شعبه ششم در  خیابان زعفرانیه(شهید فلاحی)،خ مقدس اردبیلی،خ پسیان شمالی،انتهای خ ظریف نیا،کوچه فرخ،پ  ۱) برگزار می شود، شرکت فرمایید.  
 لازم به ذکر است با افتتاح شعبه جدید ،مشاوره کودک و نوجوان به صورت فردی و گروهی ، استعداد یابی و هدایت استعداد برتر ، مشاوره تحصیلی ،مشاوره شغلی ،مشاوره ازدواج ، مشاوره خانواده ،مشاوره فردی ،مشاوره بالینی ،خدمات روانپزشکی،گفتار درمانی ، برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی ، دوره های مهارت آموزی   و اجرای آزمون های روانشناختی  از تاریخ ۱۱ دی ماه تا ۲۱ دی ماه با ۱۰ درصد تخفیف  ارائه  می شود.

لحظه ای ارزشمند ، آغاز شروعی جدید را در کنار یکدیگر جشن می گیریم. آرزو داریم در این راه پر  فراز و نشیب در کنارمان باشید تا با یکدیگر جامعه ای سبز و سلامت بسازیم.در این راه قدم به قدم پیش آمدیم و اکنون مفتخریم عضوی دیگر از مجموعه بزرگ خانواده ایرانی را معرفی کنیم.
دیدار ما کلینیک خانواده ایرانی، شعبه زعفرانیه.

این مطلب مفید بود؟ (0)(0)
نظرات (0)
8 دی 1400 - 19:24
بازدید ها: 123

نظرات شما

نظرتون در مورد پست افتتاح کلینیک خانواده ایرانی شعبه زعفرانیه چی هست ؟

  • Captcha
لطفا به نکات زیر توجه نمایید :
نظرات شما بعد از بررسی توسط پزشک و تایید نمایش داده می شود.
لطفا از بکار بردن کلمات غیر اخلاقی و به دور از فرهنگ ایرانی - اسلامی خودداری فرمایید.