مطب روان‌پزشکی دکتر سیگارودی

دسته بندی : دسته بندي نشده

دکتر عنایت خلیقی سیگارودی دانش‌آموخته‌ی روان‌پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و روان‌درمانگر روان‌پویشی است، که سابقه‌ی استادیاری در گروه روان‌شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز و همکاری آموزشی با گروه روان‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان را دارا است. وی آموزش مدون روان‌درمانی روان‌تحلیلی را در این دانشگاه آغاز و پی‌ریزی کرده است و بیش از ۱۵ سال است که به صورت خصوصی درمان روان‌پویشی انجام می‌دهد- گرایش غالب وی ISTDP یا روان‌درمانی پویشی کوتاه‌مدت فشرده بوده است.
دکتر سیگارودی عضو هیات موسس شاخه‌ی گیلان انجمن علمی روان‌درمانی ایران و عضو شاخه‌ی روان‌درمانی انجمن علمی روان‌پزشکی ایران است. او علاوه بر ایراد سخن‌رانی‌ها و برگزاری کارگاه‌های متعدد در همایش‌های داخلی و خارجی، تا کنون ۱۱ کتاب ترجمه کرده است که عناوین آنها، بر اساس تاریخ ترجمه، به قرار زیر است: راهنمای جیبی روان‌پزشکی کاپلان و سادوک- ویرایش سوم، روان‌درمانی پویشی کوتاه‌مدت، راهنمای سریع روان‌درمانی روان‌پویشی، قفل‌گشایی ناخودآگاه، درمان سندروم‌های پاسخ به استرس، اصول روان‌درمانی (ارتقای درمان روان‌‌پویشی مبتنی بر شواهد)، راهنمای فراگیری روان‌درمانی حمایتی، هم‌آفرینی تغییر (فنون تاثیرگذار درمان پویشی)، آنسوی مقاومت (تکنیک‌های پیشرفته‌ی روان‌درمانی)، پنهان ز دیدگان (راهنمای بالینگران در اختلالات سایکوفیزیولوژیک) و با هم فهمیدن (رهیافت بیناذهنی در روان‌درمانی).
ایشان، علاوه بر فعالیت‌های علمی، در زمینه‌ی موسیقی، نقاشی و مجسمه‌سازی نیز فعالیت جدی دارند و تاکنون در یک نمایشگاه انفرادی و هشت نمایشگاه گروهی نقاشی شرکت داشته‌اند.

این مطلب مفید بود؟ (2)(0)
نظرات (0)
26 مرداد 1399 - 11:1
بازدید ها: 257
مطب روان‌پزشکی دکتر سیگارودی
52

نظرات شما

نظرتون در مورد پست مطب روان‌پزشکی دکتر سیگارودی چی هست ؟

  • Captcha
لطفا به نکات زیر توجه نمایید :
نظرات شما بعد از بررسی توسط پزشک و تایید نمایش داده می شود.
لطفا از بکار بردن کلمات غیر اخلاقی و به دور از فرهنگ ایرانی - اسلامی خودداری فرمایید.