جراح زیبایی زنان چه خدماتی ارائه می دهد؟

جراح زیبایی زنان چه خدماتی ارائه می دهد؟

دسته بندی : دسته بندي نشده

جراح زیبایی زنان امروزه از روش‌های مختلفی برای جوانسازی واژن استفاده می‌کند. لابیاپلاستی، سفید کردن واژن و تنگ کردن واژن همگی خدماتی هستند که می‌توان انتظار داشت. در این میان، روش‌های گفته شده با استفاده از لیزر مونالیزاتاچ امروزه باعث شده است که بانوان بتوانند به صورت ایمن به جوانسازی ناحیه حساس بدن خود یعنی واژن بپردازند. در ادامه در مورد 3 روش رایج که در حوزه خدمات جراحی زیبایی زنان ارائه می‌شود با شما صحبت می‌کنیم.

لابیاپلاستی با لیزر

برای اینکه بتوان لبه‌های واژن را کاهش داد، یک نوع روش جراحی به روز به نام لابیاپلاستی با لیزر وجود دارد. جراح زیبایی زنان با استفاده از انرژی لیزر می‌تواند بافت اضافی لابیا مینور را برمی‌دارد و اینچنین این بافت متقارن و کوچک میشود و می‌توان گفت به خاطر خونریزی کمتر، این روش یک روش ایده آل برای بانوان به شمار می‌آید.

از جمله مزایایی که برای این روش می‌توان در نظر گرفت این است که از نظر ظاهری واژن ظاهری زیبا و مطلوب‌تر را به نمایش می‌گذارد و در نتیجه اعتماد به نفس بانوان هم افزایش پیدا می‌کند. معمولاً بعد از این نوع عمل لابیاپلاستی توسط جراح زیبایی زنان، واژن با عفونت کمتری هم روبرو میشود و مهم‌ترین نکته این است که در حین رابطه جنسی فرد با احساس درد روبرو نخواهد شد؛ چراکه لابیاها متقارن و کوچک شده‌اند. یکی دیگر از مزایایی که می‌توان در نظر گرفت این است که بعد از لابیاپلاستی با لیزر دیگر فرد با مشکل پاشیدن ادرار به جهت‌های مختلف روبرو نخواهد شد و ادرار به راحتی انجام می‌شود.

لابیاپلاستی با لیزر مونالیزاتاچ با استفاده از بی حسی موضعی انجام می‌شود و معمولاً بیمار باید 3 الی 6 هفته از انجام رابطه جنسی خودداری کند. دختران باکره هم می‌توانند این نوع جراحی را انجام دهند؛ زیرا جراحی روی بخش بیرونی واژن انجام می‌شود.

سفید کردن واژن با لیزر

تیرگی در قسمت واژن یکی از مشکلات آزاردهنده‌ای است که بانوان با آن روبرو می‌شوند، به همین دلیل یکی از انواع خدمات زیبایی زنان سفید کردن واژن است. در این میان، استفاده از لیزر مونالیزاتاچ می‌تواند گزینه‌ای ایده آل‌ به شمار آید. معمولاً لیزر مونالیزاتاچ برای سفید کردن واژن یک روش آسان و ایمن است و بیمار لازم نیست احساس نگرانی بابت بیهوشی داشته باشد. بعد از انجام این روش، بیمار به راحتی میتواند به فعالیت‌های روزمره خود بازگردد.

در مورد هزینه انجام این روش، معمولاً تعداد جلسات قیمت را مشخص می‌کنند. معمولاً بعد از سفید کردن واژن با لیزر باید این ناحیه تمیز و عاری از هرگونه رطوبت باشد و استفاده به موقع از آنتی بیوتیک را هم نباید نادیده گرفت. این روش هیچ گونه عارضه‌ای ندارد که البته تبحر، دانش و مهارت جراح هم جزء فاکتورهای اصلی برای بالا بردن میزان موفقیت این روش به شمار می‌آید.

 

تنگ کردن واژن با لیزر

تنگ کردن واژن با لیزر مونالیزاتاچ هم یکی دیگر از انواع خدمات جراح زیبایی زنان به شمار می‌آید. این روش با بیهوشی و خونریزی سروکاری ندارد و به همین دلیل، یکی از روش‌های منحصر به فرد به شمار می‌آید. از جمله دلایل گشاد شدن واژن به صورت رایج به بعد از بارداری و افزایش سن بانوان مربوط می‌شود و می‌توان گفت لیزر مونالیزاتاچ با تقویت عضله موجود در ناحیه واژن به تنگ کردن این قسمت کمک می‌کند.

میزان ماندگاری این روش برای تنگ کردن واژن به میزان شل بودن این ناحیه برمی‌گردد؛ همچنین قیمت و هزینه تنگ کردن واژن با لیزر تعداد جلسه‌ها بستگی دارد. لیزر مونالیزا تاچ بهترین گزینه برای جوانسازی واژن است که به خاطر غیرتهاجمی بودن امروزه اینچنین مورد توجه قرار گرفته است.

سخن پایانی

3 روش بسیار رایج را در حوزه خدمات جراحی زیبایی زنان مورد بررسی قرار داده‌ایم. هرکدام از این 3 روش می‌تواند به افزایش کیفیت رابطه جنسی بانوان به نحو احسنت کمک کند؛ چراکه اعتماد به نفس آن‌ها را بالا برده و شرایط ایده آل‌ تری را در سبک زندگی به وجود می‌آورد. دکترعرفانه سلیمی به عنوان جراح زیبایی زنان با تبحر و دانش بالایی که در طی سال‌های طولانی کار و فعالیت خود در این حوزه به دست آورده است، می‌تواند یک انتخاب مناسب و هوشمندانه باشد.

منبع :https://drerfanehsalimi.com/

 

این مطلب مفید بود؟ (1)(0)
نظرات (0)
27 تیر 1402 - 17:31
بازدید ها: 14
جراح زیبایی زنان چه خدماتی ارائه می دهد؟
51
مطالب پیشنهادی

نظرات شما

نظرتون در مورد پست جراح زیبایی زنان چه خدماتی ارائه می دهد؟ چی هست ؟

  • Captcha
لطفا به نکات زیر توجه نمایید :
نظرات شما بعد از بررسی توسط پزشک و تایید نمایش داده می شود.
لطفا از بکار بردن کلمات غیر اخلاقی و به دور از فرهنگ ایرانی - اسلامی خودداری فرمایید.