درباره کلینیک

دسته بندی : درباره کلینیک

کلینیک فیزیوتراپی مولوی در راستای تحقق شعار سرعت و دقت در سلامت  .....

کلینیک فیزیوتراپی مولوی در راستای تحقق شعار سرعت و دقت در سلامت  در فضایی بالغ بر 120 متر مربع و مجهز به بهترین و مدرن ترین امکانات درمانی و رفاهی به بهره برداری رسید تا بیماران با فراغ بال بهبودی و سلامتی خود را بدست آورند.

این مجموعه با بهره گیری از مدرنترین دستگاههای  فیزیوتراپی از جمله لیزرهای ،مگنت ، بیوفیدبک ، التراسوند…. و تجهیز گردیده است

سالن ورزشی  کیلینیک  با کاملترین وسایل ورزشی درمانی از جمله دوچرخه ثابت ، شولدر ویل، صندلی کوادر، فریم ، دستگاههای کشش جلو پا و پشت پا ، تیپ و … میتواند بهترین فرصت را برای بیماران فراهم آورده تا زیر نظر بهترین فیزیوتراپیست ها نسبت به ترمیم آسیب های خود اقدام نمایند.

در این مرکز با استفاده از تکنیک های مختص ورزشکاران ، تمامی آسیب های ورزشی در اسرع وقت با استفاده از متد های تسریع در بهبود در خدمت ورزشکاران محترم می باشد

یکی از ویژگی‌های مهم  فیزیوتراپی مولوی همکاری و ارتباط مستمر فیزیوتراپیست‌ها با پزشکان معالج و جراحان است

فیزیوتراپی مولوی جزء معدود مراکز دارنده (cpm) سی‌پی‌ام مجزا برای کلیه مفاصل بدن (اندام فوقانی و تحتانی) می‌باشد.

فرآیند درمانی با توجه به نسخه پزشک و زیر نظر فیزیوتراپیست صورت می‌گیرد. بخشی از درمان ممکن است شامل موارد ذیل باشد:

الکتروتراپی(electro therapy)، منوال تراپی(manual therapy) ، تمرین درمانی(exercise therapy) ، لیزرتراپی ، مگنت تراپی، دیاترمی،‌ سی‌پی‌ام-cpm-(زانو،‌ مچ پا، آرنج، شانه‌)، کرایوتراپی، هات‌پک و کلد‌پک و کامپرشن تراپی، که هرکدام از روش ها در فضایی مجزا انجام می‌شود.

خدماتی برای شرکت‌ها و کارمندان نیز در نظر گرفته‌ایم. در صورت نیاز، با مراجعه به مجموعه شما سلامت فیزیکی کارکنان شما را ارزیابی می‌نمایند و در جهت ارتقاء سلامت مجموعه راهکارهای درمانی ارائه می‌دهند.

تعیین وقت و زمان بندی جلسات درمان

نحوه تعیین وقت به صورت تلفنی و یا حضوری خواهد بود. چنانچه مراجعین تمایل داشته باشند می توانند تمامی ۱۰ جلسه درمانی را در ابتدای درمان رزرو کنند. در صورتیکه دیرتر از موعد به کلینیک برسید اولویت با کسانی است که طبق وقت و به موقع حاضر شده‌اند. هرکدام از جلسات درمانی ۱:۳۰ تا ۲ ساعت زمان می‌برد اما نگران زمان نباشید،‌ تا زمانیکه نیاز به درمان هست در کنارتان خواهیم بود.

آمادگی برای شروع جلسات درمانی :

تاکید بسیار داریم که قبل از شروع جلسات حتما استحمام کنید زیرا به شما اطمینان می‌دهیم که تاثیر درمان بیشتر خواهد شد. استحمام گردش خون را افزایش می‌دهد و کارایی جریان‌های الکتریکی را سرعت می‌بخشد و در روند بهبودی شما بسیار موثر است.

بهتر است در تمام جلسات حضورتان ، لباس و کفش ورزشی و راحت بپوشید؛ تا بتوانید با آسودگی به تمرین‌های درمانی و ورزشی بپردازید.

حرکت از ارکان اصلی حیات است. خود را محدود نکنیم.

این مطلب مفید بود؟ (1)(0)
نظرات (0)
11 بهمن 1396 - 8:17
بازدید ها: 527
درباره کلینیک
51
مطالب پیشنهادی

نظرات شما

نظرتون در مورد پست درباره کلینیک چی هست ؟

  • Captcha
لطفا به نکات زیر توجه نمایید :
نظرات شما بعد از بررسی توسط پزشک و تایید نمایش داده می شود.
لطفا از بکار بردن کلمات غیر اخلاقی و به دور از فرهنگ ایرانی - اسلامی خودداری فرمایید.