عمل زیبایی واژن با لیزر

عمل زیبایی واژن با لیزر

دسته بندی : زیبایی ژنیتال

زیبایی واژن با لیزر امروزه به شدت مورد استقبال قرار گرفته است؛ چراکه ساده‌ترین راه و کم‌هزینه‌ترین روش به شمار می‌آید. توجه داشته باشید که گشاد شدن و شل شدن واژن به شدت روی کیفیت رابطه جنسی تأثیر می‌گذارد؛ به همین دلیل، امروزه بانوان به دنبال راهکاری بروز، بدون درد و بدون عارضه هستند که می‌توان گفت لیزر بهترین گزینه برای برطرف کردن مشکلات مربوط به واژن به شمار می‌آید. 

لیزر مونالیزا تاچ چیست؟

عملی مانند زیبایی واژن با لیزر از جمله عمل‌هایی است که امروزه می‌توان با کمترین عوارض در مورد آن صحبت کرد. زیبایی واژن تأثیر مستقیمی روی اعتماد به نفس بانوان می‌گذارد. در این بین، لیزر مونالیزا تاچ یکی از پرکاربردترین و البته معروف‌ترین لیزری است که برای انجام این عمل زیبایی می‌توان در مورد آن با شما صحبت کرد.

دستگاه لیزر مونالیزا تاچ حقیقتاً موارد استفاده متنوعی دارد. از درمان عفونت‌های واژن گرفته تا جوان‌سازی واژن همگی در گرو استفاده از این دستگاه هستند. مجهز بودن این دستگاه به هندپیسهای مختلف باعث می‌شود تا بتوان اشعه‌ها را به راحتی تغییر داد.

لیزر مونالیزا تاچ یک روش مدرن و به روز برای جوان‌سازی واژن به شمار می‌آید. بهتر است بدانید که علاوه بر جوان‌سازی از این لیزر برای راهی جهت درمان هم می‌توان استفاده کرد. توجه داشته باشید که بسیاری از زنان یائسه با بی‌اختیاری ادرار مواجه می‌شوند؛ چراکه عضلات کف لگن آن‌ها ضعیف شده است. به دلایل مختلفی بانوان شاید دچار عفونت شوند که لیزر مونالیزا تاچ می‌تواند به درمان این عارضه‌های هم بپردازد.

نحوه انجام عمل زیبایی واژن با لیزر مونالیزا تاچ

زیبایی واژن با لیزر مونالیزا تاچ امروزه بسیار مورد توجه بانوان قرار گرفته است. در مورد نحوه انجام زیبایی واژن با این روش لیزر اگر بخواهیم با شما صحبت کنیم، باید این‌چنین گفت که این دستگاه دارای هندپیس است. هندپیس را جراح وارد واژن می‌کند و سپس در فاصله زمانی معینی باید جراح هندپیس را به بیرون از واژن هدایت کند. در این حالت که اشعه‌های لازم به درون واژن رسیده و می‌تواند عملیات زیباسازی را این دستگاه انجام دهد.

هندپیسی که در مورد آن با شما صحبت می‌کنیم، دارای لنز است تا گاز co2 فرکشنال بتواند 360 درجه کامل را برای اطراف داخلی واژن پوشش دهد.  گاز co2 فرکشنال در محیط داخلی واژن به صورت نقاط ریز تابیده می‌شود که این گاز به تبدیل سلول‌های فیبرو سیترو به فیبرو پلاست کمک می‌کند. سلول‌هایی که در مورد آن با شما صحبت می‌کنیم، مسئول ایجاد و تولید کلاژن هستند.

هر چقدر کلاژن بیشتری تولید شود، قطعاً استحکام دیواره واژن هم بیشتر خواهد شد. اینچنین است که افتادگی مثانه هم از بین رفته و از بی ارادگی ادرار که بانوان یائسه به آن دچار هستند که جلوگیری به عمل می‌آید. با خارج شدن هندپیس می‌توان شاهد خون‌رسانی بیشتری بود و در نتیجه با افزایش چین‌های واژن فرد را روبرو می‌کنند.

چین‌های واژن مسئول هستند که خاصیت ارتجاعی واژن را حفظ کنند، واژن را تنگ نگه دارند و رطوبت واژن را تأمین کنند. با این حساب، واژن به حالت طبیعی خود برخواهد گشت. بدین صورت است که بی‌اختیاری ادرار هم مشکلی است که برطرف خواهد شد.

برای انجام عمل زیبایی واژن با لیزر به چه پزشکی مراجعه کنیم؟

عمل مربوط به زیبایی واژن با لیزر را به دکتر آمنه حدادان بسپارید؛ چراکه وی به عنوان جراح زیبایی ناحیه ژنیتال در تهرانپارس بسیار معروف است و جزء متخصصین کار بلد و توانا به شمار می‌آید. توجه داشته باشید که تجربه و سابقه کاری این پزشک باعث شده است که مراجعه کنندگان راضی از انتخاب این پزشک بوده و به همین دلیل، چنانچه با هرگونه سؤال یا ابهام در این زمینه روبرو شده‌اید، می‌توانید با مشاورین ما در این مجموعه در ارتباط باشید.

 

این مطلب مفید بود؟ (0)(0)
نظرات (0)
13 تیر 1402 - 14:12
بازدید ها: 48

نظرات شما

نظرتون در مورد پست عمل زیبایی واژن با لیزر چی هست ؟

  • Captcha
لطفا به نکات زیر توجه نمایید :
نظرات شما بعد از بررسی توسط پزشک و تایید نمایش داده می شود.
لطفا از بکار بردن کلمات غیر اخلاقی و به دور از فرهنگ ایرانی - اسلامی خودداری فرمایید.