معرفی لیزر مونالیزا تاچ و کاربردهای آن

معرفی لیزر مونالیزا تاچ و کاربردهای آن

دسته بندی : زیبایی ژنیتال

لیزر مونالیزا تاچ یکی از روش‌های عالی به شمار می‌آید که بانوان برای جوان‌سازی واژن، رفع بیماری‌ها و عفونت‌های ناحیه واژن خود از این روش استفاده می‌کنند.این روش کمترین عوارض را به دنبال دارد؛ چنانچه پزشکی ماهر به انجام آن بپردازد. ما در ادامه بیشتر به معرفی، موارد استفاده، مزایا و عوارض لیزر مونالیزا خواهیم پرداخت.

دستگاه لیزر مونالیزا تاچ

دستگاه لیزر مونالیزا تاچ امروزه در دنیای پزشکی زنان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد؛ چرا که می‌تواند بهترین راهکار درمانی برای خشکی واژن به شمار آید؛ همچنین بیماری‌هایی که به دنبال کاهش هورمون‌ها در دوره یائسگی به وجود می‌آیند هم کمک می‌کند. متأسفانه تکرر ادرار و در برخی از شرایط بی‌اختیاری از جمله مواردی است که بانوان در دوره یائسگی تجربه می‌کنند و این دستگاه می‌تواند این مشکلات را برطرف کند.

 البته ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود؛ چرا که ضایعاتی مانند زگیل تناسلی و عفونت‌های واژن هم همگی از جمله دلایلی هستند که بانوان را به انجام عمل‌های درمانی و زیبایی واژن (لابیاپلاستی) سوق می‌دهند. به همین دلیل، امروزه جوانسازی واژن با لیزر این‌چنین مورد توجه و استقبال قرار گرفته است. در مورد ساختار دستگاه این نوع لیزر باید گفت که دستگاه با هندپیس‌های مختلف خود، باعث می‌شود تا پزشک شدت اشعه‌ها و فرکانس‌ها را تغییر داده و عملکرد مناسبی را بیمار از این دستگاه کاربردی انتظار داشته باشد.

مزایای لیزر مونالیزا تاچ

حال که با کاربرد دستگاه لیزر مونالیزا تاچ آشنا شده‌اید، بهتر است کمی هم در مورد مزایای دستگاه با شما صحبت کنیم، در مقایسه با دیگر روش‌ها مانند جراحی صد درصد لیزر مونالیزا یک روش غیر تهاجمی و بسیار ایمن است.

همان‌گونه که می‌دانید لیزر مونالیزا به بی‌هوشی و بی‌حسی نیازی ندارد به همین دلیل، بیمار بدون نگرانی بابت عوارض جانبی بیهوشی می‌تواند در کمترین زمان ممکن روال درمانی خود را طی کند. از جمله مزایای دیگر این روش این است که لیزر مونالیزا می‌تواند مشکلات جنسی را بهبود بخشیده و به همین امر کیفیت روابط زناشویی را افزایش می‌دهد.

 هزینه انجام لیزر مونالیزا حقیقتاً بسیار پایین و مقرون به صرفه است و بیمار لازم نیست دوره خاصی را به نقاهت بعد از درمان اختصاص دهد. به خاطر تنظیم شدن ph قطعاً ترشحات و عفونت‌های واژینال به طرز قابل توجهی کاهش پیدا خواهند کرد.

موارد استفاده از لیزر مونالیزا تاچ

از لیزر مونالیزا تاچ در موقعیت‌های مختلفی می‌توان استفاده کرد و می‌توان گفت یک انتخاب عالی در برابر روش‌های جراحی و دارویی به شمار می‌آید. عمدتاً بانوان برای انجام لابیاپلاستی، درمان زگیل تناسلی، سفید کردن واژن، درمان خارش واژن، تنگ کردن واژن، درمان خشکی واژن، درمان شل شدگی واژن و درمان بی‌اختیاری ادرار می‌توان از دستگاه لیزر مونالیزا استفاده کرد. 

عوارض لیزر مونالیزا تاچ

لیزر مونالیزا تاچ در شرایطی می‌تواند عوارضی به بار آورد که شما در انتخاب پزشک حساسیتی نداشته باشید و به خاطر برآورد هزینه کمتر، به مهارت و تجربه پزشک توجهی نشان ندهید. البته لیزر درمانی به خودی خود در مقایسه با روش‌های دیگر مانند جراحی قطعاً عوارض کمتری دارد. از جمله عوارضی که معمولاً به سرعت برطرف می‌شوند می‌توان به ملتهب شدن‌های سطحی، قرمزی و تورم بعد از لیزر اشاره کرد. عوارض گفته شده بسیار خفیف بوده و سریعاً رفع می‌شوند که البته باز هم همه چیز به مهارت پزشک مربوط می‌شود.

اقدامات بعد از لیزر مونالیزا تاچ

احساس سوزش و تورم بعد از لیزر مونالیزا تاچ احتمالاً رخ می‌دهد که جای نگرانی نیست؛ چراکه بعد از چند روز برطرف خواهد شد. حداقل 3 روز بعد از لیزر باید بانوان از انجام رابطه جنسی پرهیز کنند. 2 روز هم زمان لازم است که فرد به انجام فعالیت‌های سنگین خصوصاً ورزشی تمایلی نشان ندهد. قطعاً پزشک توصیههایی خواهد داشت که بیمار باید جدی بگیرد.

کاندیدای نامناسب لیزر مونالیزا تاچ

عمدتاً به بانوانی که عفونت واژینال دارند، بهتر است به انجام لیزر مونالیزا تاچ نپردازند. در ابتدا باید عفونت برطرف شود و سپس لیزر درمانی انجام شود، آن دسته از بانوانی که جراحی‌هایی رحمی انجام داده‌اند، باید تا بعد از دوره بهبودی به لیزر درمانی مونالیزا اقدام کنند.

این نوع لیزر درمانی برای بانوانی که دچار افتادگی لگن هستند هم به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود، اگر فردی آزمایش پاپ اسمیر را انجام داده است تا زمان مشخص شدن نتیجه آزمایش نمی‌توانند از لیزر مونالیزا استفاده کنند. در پایان هم بانوانی که دچار سرطان دهانه رحم هستند، بهتر است به انجام این روش تمایلی نشان ندهند که برای این افراد ممنوعیت دارد.

سخن پایانی

در مورد ساختار لیزر مونالیزا تاچ موارد استفاده، مزایا، عوارض و بسیاری از موارد کلیدی و مهم دیگر این روش درمانی و زیبایی با شما صحبت کردیم. بهتر است بدانید که نتیجه پایانی کار زمانی می‌تواند راضی‌کننده باشد که شما به پزشکی ماهر در این زمینه مراجعه کنید. دکتر عرفانه سلیمی بهترین جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی است که با تبحر بالا، صبر و حوصله لیزر مونالیزا را در کمترین زمان ممکن برای شما انجام داده و نتیجه‌ای قابل قبولی را به وجود می‌آورد. برای اطلاعات بیشتر به وبسایت شخصی دکتر سلیمی مراجعه نمایید.

این مطلب مفید بود؟ (0)(0)
نظرات (0)
2 مرداد 1402 - 13:13
بازدید ها: 28
مطالب پیشنهادی

نظرات شما

نظرتون در مورد پست معرفی لیزر مونالیزا تاچ و کاربردهای آن چی هست ؟

  • Captcha
لطفا به نکات زیر توجه نمایید :
نظرات شما بعد از بررسی توسط پزشک و تایید نمایش داده می شود.
لطفا از بکار بردن کلمات غیر اخلاقی و به دور از فرهنگ ایرانی - اسلامی خودداری فرمایید.