درباره کلینیک فیزیوتراپی و مانوآل تراپی حرکت نوین

درباره کلینیک فیزیوتراپی و مانوآل تراپی حرکت نوین

دسته بندی : دسته بندي نشده

حرکت نوین، کلینیک خصوصی فیزیوتراپی است که موسس آن آقای دکتر حسین نگهبان سیوکی، دکترای تخصصی فیزیوتراپی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و استاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد می باشد. 

1. مخاطبان حرکت نوین:

مخاطبان کلینیک فیزیوتراپی حرکت نوین، تمامی پزشکان و متخصصین به ویژه متخصصین محترم ارتوپدی و نورولوژی و همچنین بیماران مبتلا به انواع مشکلات عضلانی-اسکلتی شامل دردهای ستون فقرات گردنی و کمری، زانو درد، شانه درد و آسیب های ورزشی می باشند.

2. حامیان و همکاران:

حرکت نوین حامیان معنوی زیادی دارد که با ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات به ارتقاء کمی و کیفی مطالب ارایه شده کمک می کنند و از شما نیز دعوت به همکاری می شود. تنها کافیست عبارت کلینیک فیزیوتراپی حرکت نوین مشهد را در اینستاگرام جستجو کنید تا به آدرس و شماره تلفن مورد نظر دسترسی پیدا کرده و با ما در ارتباط باشید.

3. چرا نام حرکت نوین؟

با توجه به رسالت عمده متخصصین این کلینیک در استفاده از تمرینات حرکتی و تکنیک های مانوآل تراپی به روز در کاهش سریع و ماندگار درد بیماران، از عنوان "حرکت نوین" برای شناسنامه کلینیک استفاده شده است.

4. چرا کلینیک فیزیوتراپی حرکت نوین؟

متخصصین فیزیوتراپی این کلینیک مصمم هستند که با هدف صرفه جویی در وقت و هزینه بیماران، دوره درمانی بیماران مراجعه کننده به کلینیک را که دارای اختلال عضلانی-اسکلتی (ارتوپدی) هستند را در مدت زمان ۳ تا ۵ جلسه به اتمام برساند. با هدف ارتقاء سطح کیفی خدمات تشخیصی و درمانی و بر اساس استانداردهای علمی، جلسه اول که جلسه ارزیابی و شروع درمان بیمار است در حدود 35 دقیقه زمان خواهد برد و ادامه جلسات درمانی ما بین ۲۵ تا ۳۰ دقیقه طول خواهد کشید. زمانبندی جلسات درمانی بسته به میزان موفقیت برنامه درمانی می‌تواند یک تا سه روز در هفته متغیر باشد. در صورت موفقیت برنامه درمانی و مشارکت فعال بیمار در درمان، یک روز در هفته و در صورت مقاومت بیمار به درمان، میتوان جلسات درمانی را تا ۳ روز در هفته افزایش داد.

5. رسالت حرکت نوین:

متخصصین فیزیوتراپی کلینیک حرکت نوین، متعهد به ارزیابی جامع، دقیق و هدفمند مشکل بیمار و ارائه برنامه درمانی بر اساس جدیدترین تمرینات و تکنیک های مانوال تراپی روز می باشند. همچنین در صورت عدم موفقیت برنامه درمانی در مدت زمان استاندارد، وظیفه مشاوره بیمار و معرفی پزشک متخصص جهت سایر اقدامات و درمان های پزشکی از جمله تزریق مواد ضد التهابی و جراحی را عهده دار خواهند بود.

6. مراجعه به کلینیک حرکت نوین:

در صورتیکه دارای هر یک از مشکلات عضلانی-اسکلتی فوق الذکر می باشید و پزشک متخصص ارتوپدی و نورولوژی به شما دریافت سرویس فیزیوتراپی را پیشنهاد داده است یا در صورتی که از جانب سایر همکاران فیزیوتراپیست دارای معرفی نامه می باشید، ابتدا بایستی با کلینیک‌فیزیوتراپی حرکت نوین در زمان مناسب، تماس برقرار کرده و نوبت بگیرید. با عنایت به احترام به وقت بیمارانی که از قبل نوبت گرفتند و در سرویس ارزیابی و درمان قرار گرفته‌اند، از پذیرش بیماران بدون وقت قبلی جدا معذور هستیم.

7. آدرس کلینیک:

خیابان چمران، خیابان گلستان شرقی، روبروی بیمارستان آریا، ساختمان پزشکان پورسینا، طبقه 4

8. تلفن کلینیک:

 05132290972 و 9156602771

9. ملاقات (با وقت قبلی):

  1. دکتر حسین نگهبان سیوکی: روزهای زوج از ساعت 16 تا 20
  2. فیزیوتراپیست حسین رفسنجانی ده قاضی (کارشناس ارشد فیزیوتراپی): روزهای فرد از ساعت 16 تا 20
این مطلب مفید بود؟ (3)(2)
نظرات (0)
18 تیر 1399 - 9:5
بازدید ها: 549
درباره کلینیک فیزیوتراپی و مانوآل تراپی حرکت نوین
35

نظرات شما

نظرتون در مورد پست درباره کلینیک فیزیوتراپی و مانوآل تراپی حرکت نوین چی هست ؟

  • Captcha
لطفا به نکات زیر توجه نمایید :
نظرات شما بعد از بررسی توسط پزشک و تایید نمایش داده می شود.
لطفا از بکار بردن کلمات غیر اخلاقی و به دور از فرهنگ ایرانی - اسلامی خودداری فرمایید.