مزوژل ها

مزوژل ها

دسته بندی : دسته بندي نشده

انواع مزوژلها و تاثیر آنها بر جوانسازی

مزوژل چیست؟
مواد تشکیل دهنده مزوژل حاوی مواد بازسازی کننده و تغذیه کننده پوست مثل هیالورونیک اسید، ویتامین و پپتید‌ها هستند که به صاف و خوش رنگتر شدن و روشن تر شدن و افزایش قوام و سفت شدن  پوستتان کمک می‌کنند، همینطور برای کاهش منافذ باز پوستی و اسکار، آکنه و لک در نواحی صورت، گردن، دکلته و دست‌ها بسیار موثر و پرکاربرد  هستند.
مهم نیست که در چه وضعیت پوستی سالم یا بیمار ، و سن، جنس هستید. با استفاده از مزوژل‌ها می‌توانید به پوستتان و پوست صورت خود کمک  کنید که به مقدار قابل توجهی سرحالتر و تازه‌تر و شاداب تر به نظر برسد.

نحوه تزریق مزوژل
توصیه می شود که مزوژل‌ها را به منظور جوانسازی و شادابی پوست خود ۲ تا ۳ بار به فاصله ۲ تا ۴ هفته یک بار با توجه به شرایط پوستی خود و تشخیص پزشکتان در نواحی مختلف بدن و صورت تزریق کنید و هر ۴ الی ۶ ماه یک بار برای تثبیت اثرات مزوژل باید این مراحل  تکرار شود. این کار به صورت تزریق‌های نقطه‌ای ریزی زیر پوستتان توسط پزشک  انجام می شود. نکات مراقبتی بعد از تزریق مزوژل
از حرکت دادن یا ماساژ دادن منطقه درمان شده با مزوژل حتما خودداری کنید، تا ۲۴ ساعت بعد از تزریق مزوژل ورزش نکنید هیچ ورزشی، به مدت ۷۲ ساعت بعد از تزریق مزوژل زیر نور زیاد و مستقیم آفتاب یا در گرمای زیاد و هوای سرد بیرون از فضای بسته قرار نگیرید، برای جلوگیری از تورم ناحیه تزریق مزوژل، کمتر در غذاهای خود و رژیم غذایی تان نمک مصرف کنید، اگر در ناحیه تزریق مزوژل تورم دارید می‌توانید هر یک ساعت، ۱۵ دقیقه کمپرس سرد روی ناحیه قرار بدهید، تا ۱۲ساعت آرایش نکنید هیچ آرایش صورتی نباید با پوستتان تماس حاصل کند تا در نتیجه کار زیبایی شما تاثیر معکوس بگذارد، در صورت درد از استامینوفن استفاده کنید، اگر تورم در ناحیه صورت خود پس از تزریق مزوژل دارید  هنگام خواب صورت‌تان رو به بالا باشد تا هیچ فشاری به پوست صورت وارد نشود و دقت کنید با بالش هیچ برخورد و تماسی نداشته باشد.. تفاوت مزوژل با مزوتراپی چیست؟
تفاوت مزوژل با مزوتراپی به غلظت بالای هیالورونیک اسید مربوط می‌شود که در مزوژل، ۱۵ درصد است. میزان غلظت هیالورونیک اسید در مزوتراپی، ۱ تا ۳ درصد است. غلظت بالای هیالورونیک اسید در مزوژل باعث ماندگاری و دوام بیشتر آب در فضای میان بافتی سلول‌ها شده و پوست پس از تزریق مزوژل، شفاف و جوان‌تر خواهد شد.
اکثر پزشکان عقیده دارند مزوژل نوعی مزوتراپی است که باعث کلاژن سازی در پوست می‌شود. با این تفاوت که مزوژل خاصیت پرکنندگی فوق العاده‌ای  دارد.
تفاوت ژل‌ها با مزوژل‌ها در چیست؟
در ساخت مزوژل‌ها از ترکیب خاصی از هیالورونیک اسید استفاده میشود که برخلاف ژل‌ها حجمی را به صورت اضافه نمی‌کنند. مزوژل‌ها بیشتر نقش آب رسانی به پوست را ایفا می‌کنند و بدون اینکه افزایش حجمی در پوست ایجاد کنند محرک ساخت کلاژن و الاستین در دراز مدت هستند و بعد از چندماه شما احساس سفتی و قوام و حالت بهتری در پوستتان می‌کنید، به اصطلاح گویا زیر پوستتان آب جمع شده است. در کل مزوژل‌ها پوست جوان تر و شفاف تری را به ما هدیه می‌دهند. 
مدت ماندگاری مزوژل صورت چقدر است؟
مدت زمان ماندگاری مزوژل بسته به نوع بافت پوست و رعایت نکات توسط بیمار معمولاً بین 2 تا 4 ماه باقی می ماند و سپس به تدریج اثر خود را از دست می دهد. از عوامل تأثیر گذار در ماندگاری مزوژل تجدید جلسات درمانی است. به این صورت که یک برنامه مزوژل شامل سه جلسه درمانی با فواصل 2 تا 4 هفته ‌ای می باشد.
کدام برند مزوژل بهتر است؟
مزوژل دارای برند های مختلفی ماننذ سیتوکر  و رویتاکر و … است. در میان انواع محصولات برند پروفایلو و جالپرو، بهترین مزوژل هستند که تراکم آمینو اسید ها در این محصولات به گونه ای است که باعث جوان سازی و زیبایی قابل توجه پوست می شوند.
بنابراین استفاده از این دو محصول و درمان تزریقی توسط آنها را می توان یک محصول ضد پیری بسیار عالی و تاثیرگذار در نظر گرفت. در صورتی که از این برند مزوژل استفاده شود، اثرات مربوط به پیری و چین و چروک پوست در چهره فرد کاهش پیدا می کند و سستی های موجود در پوست احیا می شوند.
مزایای مزوژل جالپرو: کلاژن سازی بالا و افزایش چشمگیر قوام و کیفیت پوست
مزایای مزوژل پروفایلو : لیف قوی تر و نقاط تزریق کمتر نسبت به جالوپرو

این مطلب مفید بود؟ (0)(0)
نظرات (0)
10 دی 1402 - 22:47
بازدید ها: 41

نظرات شما

نظرتون در مورد پست مزوژل ها چی هست ؟

  • Captcha
لطفا به نکات زیر توجه نمایید :
نظرات شما بعد از بررسی توسط پزشک و تایید نمایش داده می شود.
لطفا از بکار بردن کلمات غیر اخلاقی و به دور از فرهنگ ایرانی - اسلامی خودداری فرمایید.