جراحی بوکال فت

جراحی بوکال فت

دسته بندی : دسته بندي نشده

عمل جراحی بوکال فت (تخلیه چربی) چیست؟
جراحی بوکال فت برای کسانی که قصد دارند فرم صورت خود را بهبود دهند و چربی‌های اضافی را که در صورت آن‌ها قرار دارد را از بین ببرند یک روش بسیار عالی است.  بوکال یک نوع چربی می‌باشد که در ناحیه توخالی قرار گرفته که بین عضله بوکسیاناتور و سایر عضلات صورت می‌باشد.
جراحی بوکال فت از نوع جراحی  زیبایی است؛ این عمل با بی‌حسی موضعی انجام میشود .
میزان بوکال فت از فردی به فرد دیگر متفاوت است. برخی از افراد نسبت به دیگران چربی بیشتری دارند که می تواند ظاهری پرتر به ناحیه لپ آنها بدهد. برخی دیگر چربی کمتری دارند، که می تواند ظاهری گودافتاده ایجاد کند . میزان چربی بوکال فت نیز با افزایش سن تغییر می کند. با افزایش سن افراد، پدهای چربی کوچک می شود. این می تواند منجر به کاهش حجم صورت و ظاهری ضعیف تر شود.
نحوه انجام جراحی بوکال فت
برای شروع عمل، بی‌حسی انجام میشود تا فرد هنگام جراحی درد را متوجه نشود؛ پزشک دو تا سه‌سانتی متر بر روی سمت داخلی گونه‌ها در داخل دهان برش ایجاد می‌کند، چربی‌های اضافه از طریق همین برش‌های ایجاد شده خارج میشود .
بعد از به‌پایان‌رسیدن مراحل خارج‌کردن چربی، دکتر اقدام به بخیه‌زدن برش‌ها می‌کند. 
مزایای عمل بوکال فت صورت
جراحی بوکال فت دارای مزایای است که امروزه باعث شده افراد بیشتری از این جراحی استفاده کنند تا زیبایی خود را افزایش دهند؛
برجسته‌شدن گونه: یکی از مزیت‌های که عمل بوکال فت با خود به همراه دارد برجسته‌شدن گونه‌ها و بی نیاز شدن شما از تزریق ژل گونه است، این مزیت باعث فرم بهتر صورت می‌شود.
جوان‌تر شدن چهره: مزیت بعدی که با عمل بوکال فت آن را به دست می‌آورید جوان‌تر شدن صورتتان است.
بهبود زاویه فک: به دلیل ازبین‌رفتن چربی‌های اضافه فرم صورت شما بهبود پیدا می‌کند و باعث می‌شود خطوط و زاویه فک شما نمایان شود.
بدون زخم و خط جراحی: هیچ زخم و ردی از جراحی بر روی صورت شما نخواهد ماند و این نکته را فراموش نکنید که برش‌ها از داخل دهان ایجاد می‌شوند. 
مراقبت‌های بعد از جراحی بوکال فت
بعد از هر نوع جراحی نیاز به مراقبت‌های است؛ با مراقبت می‌توان به روند بهبود سرعت بخشید و به بهترشدن عمل کمک کرد. در این بخش مراقبت‌های را که بعد از جراحی بوکال فت نیاز است انجام دهید را به شما خواهیم گفت تا بعد از انجام جراحی از آن‌ها مطلع باشید.
    •    پرهیز از مصرف نوشیدنی‌های الکلی
    •    تمام سعی خود را کنید که به‌هیچ‌عنوان با زبان یا دست محل بخیه خورده را لمس نکنید.
    •    حداقل 14 روز از استعمال دخانیات جلوگیری کنید.
    •    از دهان‌شوی برای بهداشت دهان خود استفاده کنید.
    •    تا زمانی که بهبود کامل نشده از غذای سفت استفاده نکنید.
    •    سعی کنید سرخود را روبه‌پایین نگه ندارید.
    •    اگر بعد از جراحی؛ دچار خونریزی یا عفونت شد به پزشک مراجعه کنید.
ماندگاری بوکال فت چقدر است؟
ماندگاری بوکال فت برای افرادی که به دنبال این نوع جراحی هستند، اهمیت بسیاری دارد. مدت زمانی که اثرات این جراحی برای فرد حاصل می‌شود وابسته به چندین عامل است. از جمله این موارد می‌توان به روش انجام عمل، نوع تغییراتی که اعمال می‌شود و نحوه مراقبت و بهره‌وری پس از جراحی، وضعیت فیزیکی و سلامت کلی فرد، استفاده از داروها و محصولات پوستی، سن و غیره اشاره کرد. به طور کلی می‌توان گفت که ماندگاری این جراحی حدود 10 الی 15 سال است. پس از گذشت این مدت امکان دارد نیاز به تمدید جراحی باشد.
معمولا با رعایت رفتارهای سالم پس از عمل جراحی و مراقبت به موقع از پوست و بافت صورت می‌توان به مدت طولانی از نتایج بوکال فت بهره برد. همچنین مراجعه منظم به پزشک می‌تواند به ماندگاری بهتر نتایج کمک کند. در نهایت فرد باید با پزشک خود مشورت نماید و تمام جوانب مربوط به جراحی و نتایج آن را مورد بررسی قرار دهد تا بهترین تصمیم گیری را داشته باشد.

این مطلب مفید بود؟ (0)(0)
نظرات (0)
26 دی 1402 - 2:56
بازدید ها: 25

نظرات شما

نظرتون در مورد پست جراحی بوکال فت چی هست ؟

  • Captcha
لطفا به نکات زیر توجه نمایید :
نظرات شما بعد از بررسی توسط پزشک و تایید نمایش داده می شود.
لطفا از بکار بردن کلمات غیر اخلاقی و به دور از فرهنگ ایرانی - اسلامی خودداری فرمایید.