۵۱
۹۵
خانــم

بی حسی قسمت ازمچ پابه پایین؟

سلام مک الان 8سال شايدم بيشترکه قسمت مچ پاي من به پايين مثل کف پام بي حس ودرد ميکن راه که ميرم بيشترميشه تمام‌ازمايشات ازجمله ام اراي باتزريق انجام دادم عصب پاهامو حجامت حتي اخرين باربداي کم خونيم ازمايش مغزواستخوان تاالان همه چي گفتن خوب وسالم ولي به بيماري من پي نبردن دردمم بيشترميشه

1 پـاسـخ


بازدید : 122 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک طب سوزني تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه