الهه مسعودی پناه
۱۶
۵۲
خانــم

سلام آقای دکتر من فک پایینم هم مشکل جلو بودن داره هم بلند بودن از ۱۰ سالگی درمان ارتودنسی انجام میدادم و دوره های مختلف ارتودنسی های ثابت و متحرک استفاده کردم و تا حدودی مشکل جلو بودنش بهتر شده ولب خود دکتر بهم گفتن اگه بخوام میتونم جراحی انجام بدم ولی الان ۱۶ سالمه و دارم عذاب میشکم بخاطر بلند بودنش خیلی دلم میخواد جراحی انجام بدم ولی خیلی جاها شنیدم تو سن ۱۶ سالگی ممکنه دوباره برگرده ؟

نظر شما چيه بنظر شما امکانش هست بخواد برگرده اگه جراحي انجام بدم تو اين سن و اگر هست امکانش چقدر ؟
خوده شما حاضر هستيد انجام بديد جراحيشو؟
بازدید : 236 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک جراح دهان ، فک و صورت تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه