سهیلا سرلک چیوا کارشناس مامایی زنان زايمان،پرده بکارت.زگيل تناسلي و تبخال تناسلي خانمها و آقايان، HPV.پاپ اسمير. زودانزالي و اختلال نعوظ آقايان.عفونت رحم واژن و ادراري ،هموروئيد.ناباروري.بارداري.خونريزي رحم.کيست و تنبلي تخمدان
خير عزيزم اشکالي ندارد ولي در ماه هاي آخر از اين روش استفاده نکنين الان مشکلي نيست نگران نباشين
پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب :
در هفته 19 بارداری، استفاده از دستگاه موکن که شبیه ژیلت عمل میکند، به طور کلی برای جنین مضر تلقی نمیشود. این دستگاهها با اصلاح سطح پوست کار میکنند و هیچگونه ماده شیمیایی مضری را وارد بدن نمیکنند که بتواند به جنین برسد. همچنین، صدای دستگاه نیز به دلیل اینکه بسیار ضعیف است و از لایههای متعدد بدن مادر (مانند رحم، مایع آمنیوتیک و بافتهای بدن) عبور میکند، بعید است که تأثیر منفی بر روی شنوایی جنین داشته باشد. با این حال، همیشه احتیاط لازم است. برای اطمینان بیشتر و دریافت راهنماییهای دقیقتر متناسب با شرایط خاص بارداری خود، توصیه میشود با پزشک یا ماما مشورت کنید.
توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و میتواند اشتباه کند. توصیهی ما، توجه به راهنمایی پزشکان است
برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک زنان و زايمان تماس بگیرید.
شروع مشاوره تلفنی