۱۹
۶۱.۷
خانــم

ازمایش انزیم های کبدی؟

سلام خانم دکتر وقتتون بخير
مدتي هست داروهاي کبدي که براي بالا بودن آنزيم هاي کبدي استفاده مي شد را قطع کردم
ازمايش جديد رو مي تونم عکسش رو براتون ارسال کنم؟
ميزان ALP بيشتر از ميزان طبيعي هست يعني 311
به تازگي خونريزي بيني و حالت تهوع و درد نواحي شکم رو گاخي داشته ام
ممکنه بفرمائيد دليلش چي هست و چه اقدامي بايد انجام بدهم؟

1 پـاسـخ


بازدید : 119 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک گوارش و کبد بالغين تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه