39
38
خانــم

تیروئید لب مرز پرکاری؟

سلام
ببخشيد لب مرز پرکاري هستم
نودل هم دارم
کاهش وزن و سايژ و بيخوابي و تعريق پيدا کردم

سابقه ي گواتر،پر کاري و نودل داريم در خانواده

حتما نياز به دارو هست؟يا فقط آزمايش هاي منظم هر چند ماه يک بار

1 پـاسـخ


بازدید : 138 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک تغذيه و رژيم درماني باليني تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه