عليرضا
13
51
آقــا

درمان عفونت پین دست؟

الان يه هفته ميشه که ارنج دستم پين گذاشتن يک دورروزم
يشه.آب.زرد.ودورش.احساس.مکنم.عفونت.کرد.الان.بايد.چکارکنم.واينکه.هرهشت.ساعت.چرک.خوشکنم.ميخورم



سابقه بیماری:
ندار
داروهای مصرفی:
خیر
بازدید : 5 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب :

درمان عفونت پین دست

با توجه به اینکه یک هفته از زمان گذاشتن پین در دست شما می‌گذرد و علائمی مانند ترشح آب زرد و احساس عفونت در اطراف آن دارید، این موضوع نیاز به بررسی فوری توسط پزشک دارد. ترشحات زرد رنگ و احساس عفونت می‌تواند نشانه‌ای از التهاب یا عفونت فعال باشد که نیاز به درمان دارد. برای مدیریت فعلی، رعایت بهداشت دست‌ها بسیار مهم است. تا زمانی که به پزشک مراجعه نکرده‌اید، محل پین را تمیز و خشک نگه دارید. در مورد مصرف دارو، اگر پزشک آنتی‌بیوتیک خاصی را برای شما تجویز نکرده است، بهتر است بدون مشورت با پزشک، داروی خاصی را ادامه ندهید. برای دریافت مشاوره تخصصی و تشخیص دقیق، حتماً با پزشکان دکتریاب مشورت کنید.


توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و می‌تواند اشتباه کند. توصیه‌ی‌ ما، توجه به راهنمایی پزشکان است

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک ارتوپد - جراح استخوان تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه