آقــا

مشکل عصبی بعد از زایمان مرده زایی؟

سلام خسته نباشيد همسرم سال 1400 روز زايمان بچه رو از دست داديم و6ماه بعد از اون دوباره باردار شد والان سه پسر 2ساله داريم ولي هنوز همسرم نتونسته خودشه از لحاظ روحي جمع کنه و بسيار زود رنج وعصبي شده ميخواستم ببينم چطور بايد کمکش کنم ممنون ميشم راهنمايي کنيد بنده رو

2 پـاسـخ


  • سلام
    بابت اين موضوع خيلي متاسفم
    زمان بين اين سوگ و تغييرات هورموني بارداري مجدد و همينطور مراقبت کردن و مديريت زمان در خصوص سه نوزاد حتما شرايط بازيابي و بازسازي رواني رو براي ايشون سخت تر کرده
    بنابراين بهم ريختگي روحي و عدم تعادل يابي که ايشون در حال تجربه کردن اون هستند تا حد زيادي طبيعت شرايط سختيه که باهاش روبه رو و مواجه شدنه. اما ادامه دار شدن اين حالت قطعا شرايط آسيب زاي رواني رو براي خود ايشون ، فرزندانتون و شما به دنبال خواهد داشت و نيازه براي تنظيم هيجاني و تعادل دوباره از يک رواندرمانگر کمک بگيرن

    پاسخ پزشک مناسب بود؟ (1) (0)
بازدید : 62 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک 0 تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه