من سه تا دندان ميخام بکشم دوتا جلو فک پايين سمت چپ يکي بادامکي و يکي کنار بادامکي تيش هست و سومي دندان عقل پوسيده شده در فک بالا سمت چپ هست . استرس من اول از طريقه کشيدن شماس و بعدي هم دندان عقل که فکر کنم جراحي بشه و اذيت بشم ميشه بي درد سر کشيد يا نه