ندا
50
82
خانــم

پولیپ رحم و دل درد بعد از عمل؟

سلام من دوهفته پيش عمل پوليپ رحم انجام دادم ديروزکمي فعاليت سنگين داشتم ازديشبه دلدردشديدگرفتم وکمي هم خون ريزي افتادم دلدردخيلي اذيتم ميکنه طوري که سرفه کردني حالم بدميشه اطفا راهنماييم کنيد واينکه بفرماييدعلايم عفونت بعد عمله؟

1 پـاسـخ


بازدید : 10 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب :

پولیپ رحم و دل درد بعد از عمل

پس از جراحی برداشتن پولیپ رحم، بروز مقداری درد و خونریزی خفیف تا دو هفته بعد از عمل طبیعی است. اما دل درد شدید، به خصوص با سرفه، و خونریزی مداوم می‌تواند نشانه‌ای از عوارض احتمالی مانند عفونت یا هماتوم (تجمع خون) باشد. فعالیت سنگین زودهنگام پس از جراحی ممکن است روند بهبودی را مختل کند. علائم عفونت پس از جراحی شامل تب، افزایش درد، ترشحات بدبو از واژن، یا احساس سوزش هنگام ادرار است. در صورتی که درد شدید دارید و نگران هستید، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید. برای دریافت راهنمایی تخصصی در مورد علائم خود و پیگیری روند بهبودی، می‌توانید با پزشکان متخصص زنان در دکتریاب مشاوره آنلاین دریافت کنید.


توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و می‌تواند اشتباه کند. توصیه‌ی‌ ما، توجه به راهنمایی پزشکان است

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک زنان و زايمان تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه