سهیلا سرلک چیوا کارشناس مامایی زنان زايمان،پرده بکارت.زگيل تناسلي و تبخال تناسلي خانمها و آقايان، HPV.پاپ اسمير. زودانزالي و اختلال نعوظ آقايان.عفونت رحم واژن و ادراري ،هموروئيد.ناباروري.بارداري.خونريزي رحم.کيست و تنبلي تخمدان
عزيزم درد سما بخاطر جراحي است که با فعاليت سنگين، عود کرده، اينها توسط جراح محترم بايد آموزش داده ميشده به شما :
-طول بهبودي جراحي پوليپ بسته به سن و اندازه پوليپ، از چهار هفته الي سش هفته است.
-تا بهبودي کامل نبايد رابطه داشته باشين .
-رعايت رزين غذايي….
درد و خونريزي شما بدليل فعاليت سنگين است، هر 6 ساعت يک ناپروکسن بخورين و اگر همچنان درد بسيار زياد بود، سونوگرافي رحم انجام دهيد
پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب :
پس از جراحی برداشتن پولیپ رحم، بروز مقداری درد و خونریزی خفیف تا دو هفته بعد از عمل طبیعی است. اما دل درد شدید، به خصوص با سرفه، و خونریزی مداوم میتواند نشانهای از عوارض احتمالی مانند عفونت یا هماتوم (تجمع خون) باشد. فعالیت سنگین زودهنگام پس از جراحی ممکن است روند بهبودی را مختل کند. علائم عفونت پس از جراحی شامل تب، افزایش درد، ترشحات بدبو از واژن، یا احساس سوزش هنگام ادرار است. در صورتی که درد شدید دارید و نگران هستید، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید. برای دریافت راهنمایی تخصصی در مورد علائم خود و پیگیری روند بهبودی، میتوانید با پزشکان متخصص زنان در دکتریاب مشاوره آنلاین دریافت کنید.
توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و میتواند اشتباه کند. توصیهی ما، توجه به راهنمایی پزشکان است
برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک زنان و زايمان تماس بگیرید.
شروع مشاوره تلفنی