14 مهر 1405 - 12:14
🟠 تا بهاکنون پاسخی از سوی پزشکان ثبت نشده است
مشکل شما در بیداری شبانه و علائم روزانه مانند کلافگی و سرگیجه، ممکن است به دلیل تنظیم نبودن دوز داروها، تداخل دارویی یا حتی پاسخ بدن شما به درمان باشد. مصرف همزمان داروهای مختلف برای اضطراب و افسردگی نیاز به نظارت دقیق پزشک دارد. با توجه به سابقه بیماری چربی خون و مصرف داروهای متعدد، لازم است وضعیت فعلی شما توسط پزشک متخصص ارزیابی شود. تنظیم دوز داروها، بررسی تداخلات احتمالی و در صورت نیاز، تغییر در رژیم درمانی میتواند به بهبود علائم شما کمک کند. برای دریافت مشاوره تخصصی در خصوص داروهای مصرفی و علائم خود، از پزشکان دکتریاب کمک بگیرید.
همین حالا با پزشکان متخصص مغز و اعصاب (نورولوژي) به صورت تلفنی مشاوره بگیرید.
دریافت مشاوره تلفنیبیماری افسردگی دارم الان نزدیک سه ماه است به علت بی پولی داروهام قطع کردم بنظرتو ...
دکتر اندازه 1 ماه برای من قرص سیمیوال 500 و قرص بوسپیرون5 و پوکساید 10 نوشت و گف ...
من چند ماه دچار بیخوابی شدید شدم یعنی ذهنم فعاله پرصداس حتی وقتی جسمم خوابه خواب ...
مدت 3 ساله که مبتلا به دندان قروچه شدم انواع داروهای گیاهی و قرص مصرف کردم خوب ن ...
دختر من داشت میام پش من پشونش درفت تو دیوار کم وارم کرد چه کار کنم سابقه بیماری ...