پري
خانــم

شيرنخوردن کودک؟

سلام روز بخير دخترم 3ماهو نيمشه اصلا توبيداري شيرنميخوره فقط توخواب شيرميخوره تاحالا خيلي دکتر هم بردمش متخصص فوق تخصص ميگن هيچيش نيست نه رفلاکس نه کوليک هيچي نداره خيلي اذيت ميشم ميبينم شير نميخوره بايد چکار کنم دليل شير نخوردنش تو بيداري چيه؟؟؟
بازدید : 564 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک گوارش و کبد اطفال و کودکان تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه