1 شهریور 1405 - 15:17
🟠 تا بهاکنون پاسخی از سوی پزشکان ثبت نشده است
لرزش دست میتواند دلایل مختلفی داشته باشد، از جمله عوارض جانبی برخی داروها، کمبود برخی ویتامینها مانند ویتامین B12، یا اختلالات تیروئید. با توجه به اینکه شما قرص تیروئید و فشار خون مصرف میکنید، احتمال دارد لرزش دست به دلیل تداخل دارویی یا تنظیم نبودن دوز داروها باشد. همچنین، اضطراب و استرس نیز میتواند باعث لرزش دست شود. پیشنهاد میشود در اسرع وقت با پزشک خود مشورت کنید تا علت دقیق لرزش دست شما مشخص شود و در صورت نیاز، دوز داروها یا نوع آنها تنظیم گردد. معرفی مکمل بدون بررسی دقیق وضعیت سلامتی و سابقه پزشکی شما امکانپذیر نیست و ممکن است مضر باشد. برای دریافت مشاوره تخصصی و اطمینان از تشخیص صحیح، از پزشکان متخصص در دکتریاب کمک بگیرید.
همین حالا با پزشکان متخصص داخلي به صورت تلفنی و آنلاین مشاوره بگیرید.
دریافت مشاوره فوریسلام یه پزشک برام آزمایش کم کاری تیروئید نوشت و گفت آزمایش gtt هم انجام بده که ب ...
سلام درمان پرکاری تیروئید در اثر نودل تیروئید خوش خیم چیه معمولا؟ تشخیص احتم ...
سلام لطفا راهنمایی کنید تو شهر نیستم به دکتر دسترسی ندارم فشارش 8روی 6 است میگه ...
رفتم دکتر گفت شاید خون لخته شده باشه توی پاهات ،آزمایش خون و ادرار دادم و سونو ا ...
من آزمایش خون دادم چربی خوک 280 بوده و غلظت خون لب مرز آیا حمله ناگهانی سرگیجه و ...