علي
۲۴
۸۰
خانــم

چشم پزشک:تاري در چشم؟

سلام خوبين آقايي دکتر ببخشيد چشم راست من تار يا کدري در عدسي چشم ديده ميشه و باعث کاهش ديد ميشه مثلا مثل ي نقطه يا به اندازه پشه داخل عدسي که با چپ راس کردن در چشمم جابه جا ميشود ميخواستم بدونم علت چيست ممنون ميشم راهنمايي کنيد؟

1 پـاسـخ


بازدید : 121 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک چشم پزشک تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه