محيا
17
46
خانــم

احساس جسم خارجی در گلو و سوزش آن؟

حدود دو سه هفته معمولا صبح ها احساس سوزش داخل گلوم داشتم و خيلي اتفاقي سه روز پيش متوجه يک جسم خارجي داخل گلوم شدم که گاهي حسش ميکنم و گاهي نه معمولا وقتي باد گلو ميزنم نيست وقتي اب رو جرعه جرعه و اروم ميخورم نيست موقع غذا خوردنم احساس ميکنم که غذا به ارومي پايين ميره
قبل اينکه توده حس کنم اسيد معدم يک بار بالا اومد و ديشبم باز اسيد معدم و داخل گلوم احساس کردم
بازدید : 8 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب :

احساس جسم خارجی در گلو و سوزش آن

احساس سوزش در گلو و وجود جسم خارجی در آن می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. یکی از احتمالات، بازگشت اسید معده به مری (رفلاکس معده به مری) است که می‌تواند باعث التهاب و احساس ناخوشایند در گلو شود. علائمی مانند سوزش، احساس جسم خارجی، و مشکل در بلع (که در مورد شما با احساس پایین رفتن آرام غذا توصیف شده) می‌تواند نشانه‌ای از این مشکل باشد. رفلاکس معده ممکن است با علائم دیگری مانند بادگلو همراه باشد. برای تشخیص دقیق و دریافت بهترین راهنمایی درمانی، لازم است با پزشکان متخصص در پلتفرم دکتر یاب مشورت کنید. پزشکان می‌توانند با بررسی دقیق علائم شما و در صورت نیاز انجام آزمایش‌های تکمیلی، علت اصلی مشکل را تشخیص داده و برنامه درمانی مناسبی را برایتان تجویز نمایند.


توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و می‌تواند اشتباه کند. توصیه‌ی‌ ما، توجه به راهنمایی پزشکان است

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک گوش، حلق، بيني تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه