مصطفي کمالي
42
55
آقــا

علائم پس از آنژیوگرافی و فنرگذاری قلبی؟

سلام من 3روز پيش ترخيص شدم آنژيوگرافي و فنر گذاري شدم ولي در طول روز 1ساعت درد قفسه دارم و نفس کم ميارم البته درد قفسه سينه ديگه رفته کناره سينه هم چپ هم راست ميخواستم بدونم اين به خاطر عمليه که کردم يا چيزديگه ممنونم
بازدید : 4 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب :

علائم پس از آنژیوگرافی و فنرگذاری قلبی

درد قفسه سینه و تنگی نفس پس از آنژیوگرافی و فنرگذاری می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. در برخی موارد، این علائم ناشی از التهاب موقت در محل وارد کردن کاتتر یا واکنش به مواد مورد استفاده در طی فرآیند است. همچنین، استرس و اضطراب پس از چنین عملی نیز می‌تواند منجر به احساس تنگی نفس یا درد شود. با این حال، بسیار مهم است که این علائم جدی گرفته شوند، زیرا ممکن است نشان‌دهنده عوارض نادرتر یا تشدید مشکلات قلبی زمینه‌ای باشند. با توجه به اینکه درد شما به کناره‌های سینه نیز منتشر شده است، توصیه می‌شود در اسرع وقت با پزشک خود یا یک متخصص قلب مشورت نمایید. پزشک با بررسی دقیق شرح حال شما، معاینه فیزیکی و در صورت لزوم انجام آزمایشات تکمیلی (مانند نوار قلب، اکوکاردیوگرافی یا آزمایش خون)، علت دقیق درد و تنگی نفس شما را تشخیص داده و درمان مناسب را تجویز خواهد کرد. برای دریافت مشاوره تخصصی و ویزیت آنلاین از پزشکان متخصص قلب و عروق در دکتریاب، لطفاً به بخش مربوطه در وب‌سایت مراجعه کنید.


توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و می‌تواند اشتباه کند. توصیه‌ی‌ ما، توجه به راهنمایی پزشکان است

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک قلب و عروق تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه