حميده
25
45
خانــم

بارداری خارج رحمی و کاهش بتا؟

خارج رحم هستم و بتاي اول 3100 بود و بعدش 1400 و بعد 927 و بعد 920 شد انگار ايستاده
بيمارستان بستري هستم ايا بايد صبر کنم شايد بياد پايين؟احتمال داره بياد پايين؟ يا امپول بزنم؟ چون به صورت طبيعي اومده پايين و اندازه 23 در 27 بوده

1 پـاسـخ


بازدید : 14 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب :

بارداری خارج رحمی و کاهش بتا

با توجه به سطوح بتا و روند کاهشی آن، به نظر می‌رسد بارداری خارج رحمی شما در حال پیشرفت به سمت خاتمه است. بستری شدن در بیمارستان به شما این امکان را می‌دهد که تحت نظارت دقیق پزشکان باشید و وضعیت شما به دقت پایش شود. کاهش بتا به طور کلی نشانه خوبی است، اما پایش دقیق سطح بتا و همچنین معاینات سونوگرافی برای اطمینان از پاکسازی کامل رحم و لوله‌های رحمی بسیار حائز اهمیت است. پزشکان با در نظر گرفتن وضعیت فعلی شما، تصمیم خواهند گرفت که آیا نیازی به درمان دارویی (مانند تزریق آمپول متوترکسات) یا مداخلات دیگر وجود دارد یا خیر. برای دریافت مشاوره تخصصی در خصوص وضعیت خود و تصمیم‌گیری در مورد بهترین روش درمانی، لطفا با پزشکان متخصص زنان و زایمان در دکتریاب مشورت کنید.


توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و می‌تواند اشتباه کند. توصیه‌ی‌ ما، توجه به راهنمایی پزشکان است

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک زنان و زايمان تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه