نجيبه فتحعلي زاده
۳۷
۸۰
خانــم

مراقبت بعداز عمل ليزيک؟

من يک ماه هست عمل ليزيک کردم و الان از قطره لوتمکس خارجي استفاده ميکنم .
ميخواستم بپرسم روزي چند نوبت و تا کي استفاده کنم
و اينکه وقتي اين قطره رو تو چشمم ميريزم چشمام تار ميشه و ميسوزه . دليلش چيه.

1 پـاسـخ


بازدید : 146 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک چشم پزشک تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه