سن: 20 وزن: 65 جنسیت: خانم

علت تاخیر در پریود بعد از مصرف قرص اورژانسی و منفی شدن بی بی چک؟

من 1 مهر رابطه داشتم ولی تو ریخته نشد نزدیک ریخته شد و دو ساعت بعد قرص اورژانسی تنس 1.5 خوردم و 6 روز بعد به مدت 7 روز خوتریزی داشتم مثل پریودم
باید 22 مهر پرسود میشدم ولی هنوز نشدم و
23 روز بعد از رابطم با ادرار صبح بیبی چک زدم و منفی شد و دو روز بعدشم ینی 25 روز بعد رابطه باز یه بیبی چک دیگه زدم همون صبح بازم منفی بود چرا پریود نمیشم پس ایا باردارم ؟

4 آبان 1405 - 0:9

13 بازدید

پاسخ پزشکان

1 پاسخ
هوش مصنوعی دکتریاب

پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب

علت تاخیر در پریود بعد از مصرف قرص اورژانسی و منفی شدن بی بی چک

علائم بارداری ممکن است با تاخیر در پریود همراه باشد، اما منفی بودن دو تست بارداری در فواصل زمانی مختلف (۲۳ و ۲۵ روز پس از رابطه) احتمال بارداری را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. خونریزی پس از مصرف قرص اورژانسی نیز می‌تواند ناشی از اثرات این قرص باشد و نظم سیکل قاعدگی را به طور موقت به هم بزند. تاخیر در پریود می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد، از جمله استرس، تغییرات هورمونی، یا حتی سندرم تخمدان پلی‌کیستیک (PCOS). برای اطمینان بیشتر و بررسی دقیق علت تاخیر در پریود، توصیه می‌شود به پزشک متخصص زنان و زایمان مراجعه کنید. پزشک با انجام معاینات لازم و در صورت نیاز آزمایش‌های تکمیلی، می‌تواند علت دقیق را تشخیص داده و درمان مناسب را تجویز نماید. برای دریافت مشاوره تخصصی و نوبت‌دهی آنلاین از پزشکان متخصص زنان و زایمان دکتریاب، به وب‌سایت ما مراجعه کنید.

توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و می‌تواند اشتباه کند. توصیه ما، توجه به راهنمایی پزشکان است.

نیاز به مشاوره فوری دارید؟

همین حالا با پزشکان متخصص مامايي به صورت تلفنی مشاوره بگیرید.

دریافت مشاوره تلفنی

سوالات مشابه