7 آبان 1405 - 21:20
🟠 تا بهاکنون پاسخی از سوی پزشکان ثبت نشده است
این علائم که شامل سرگیجه، عدم تعادل، احساس سبکی سر، گیجی، اختلال تمرکز و تشدید علائم در محیطهای شلوغ است، میتواند ناشی از عوامل مختلفی باشد. از آنجایی که شما با نشستن احساس بهتری پیدا میکنید، ممکن است این حالت به مشکلات مرتبط با تعادل یا افت فشار خون وضعیتی (زمانی که از حالت نشسته به ایستاده تغییر وضعیت میدهید) مرتبط باشد. همچنین، عدم تمرکز چشم و دشواری در پردازش محیط میتواند نشاندهنده درگیری سیستم عصبی مرکزی یا اضطراب باشد. داروهای مصرفی شما، یعنی بوسپیرون (که معمولاً برای اضطراب تجویز میشود) و پروپرانولول (که یک مسدودکننده بتا است و میتواند برای مواردی مانند اضطراب، ضربان قلب بالا یا فشار خون استفاده شود)، ممکن است در ایجاد یا تشدید برخی از این علائم نقش داشته باشند. عوارض جانبی بوسپیرون میتواند شامل سرگیجه و احساس سبکی سر باشد و پروپرانولول نیز میتواند باعث کاهش فشار خون یا ضربان قلب شود که به نوبه خود منجر به سرگیجه و ضعف میشود. برای دریافت راهنمایی تخصصی و دقیقتر در مورد علت اصلی این علائم و بررسی تداخلات احتمالی دارویی، پیشنهاد میکنیم با پزشکان متخصص داخلی، مغز و اعصاب یا روانپزشک در پلتفرم دکتریاب مشورت کنید.
همین حالا با پزشکان متخصص مغز و اعصاب (نورولوژي) به صورت تلفنی مشاوره بگیرید.
دریافت مشاوره تلفنیباسلام بنده دچار اختلال پانیک هستم گاها سمت چپ سرم درد میکنه و یه حالت عدم تعاد ...
سلام دکترجان خسته نباشید خانم 21ساله که به مدت6سال هرماه دچار گیجه میشود ک ب همر ...
به مدت سه هفته هست که سردرد بدی دارم بیشتر قسمت جلوی سر و سمت چپ سرم درد میکنه ب ...
سلام من از خیلی وقته بعضی وقتا سرم ی طرفش درد میگیره بالای سرم و سمت چپ ی نقطه س ...
هروقت دراز میکشم به قصد استراحت یا کار با گوشی، گیج ، کسل و خواب آلود میشم ، موق ...