فرزانه
۵۲
۷۵
خانــم

ریفلاکس شدید؟

سلام دکتر حدود 5ماهه دارم دارو براي ريفلاکس معده ميخورم ولي اصلا تاثيري نداشته وصبحها که از خواب بيدار ميشم کل دهنم ولبهام سوخته ودهنم تلخ ميشه واقعا ديگه کلافه شدم.
بازدید : 25 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک گوارش و کبد بالغين تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه