فرهاد صادقی
آقــا

درمورد جراحی روده بزرگ؟

سلام وعرض ادب .بنده حدود يک سال است که درگير لنفوم روده در قسمت کولون صعودي و سکوم هستم وشيمي درماني 14 جلسه انجام داده ام ولي هنوز مقداري از تومور باقي مانده است آيا مي توانم جراحي لاپارسکوپي نمايم
بازدید : 11 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک جراحي کولورکتال (روده بزرگ و مقعد) و لاپاروسکوپي پيشرفته تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه