خانــم

علل سرگیجه تهوع و استفراغ پس از قطع داروی اضطراب؟

سلام وقت بخير ببخشيد من سرگيجه دارم و همش حالت تهوع و استفراغ قرص معده هم که ميخورم فايده نداره يه ماه قرص اضطراب مصرف کردم و ديگه نخوردم ممکنه به خاطر قطع اون باشه(پرانول،الوينتا،تريميپرامين،بوسپيرون)يا اينکه مشکل ديگه اي دارم چکاب آزمايش خون هم دادم مشکلي نبود
ممکنه از ويروسي چيزي باشه؟

2 پـاسـخ


بازدید : 27 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب :

علل سرگیجه تهوع و استفراغ پس از قطع داروی اضطراب

سرگیجه، تهوع و استفراغ می‌توانند علل مختلفی داشته باشند. قطع ناگهانی برخی داروها، از جمله داروهای اضطراب، ممکن است باعث بروز عوارض جانبی شود که شامل سرگیجه و تهوع نیز می‌گردد. داروهایی مانند پرانول (پروپرانولول)، الوینتا (ونلافاکسین)، تریمیپرامین و بوسپیرون هر کدام مکانیسم اثر خاص خود را دارند و قطع خودسرانه آن‌ها توصیه نمی‌شود. از آنجایی که شما اخیراً مصرف این داروها را قطع کرده‌اید، احتمال ارتباط علائم شما با این موضوع وجود دارد. با این حال، عفونت‌های ویروسی نیز می‌توانند باعث بروز این علائم شوند. انجام چکاب آزمایش خون، با وجود عدم وجود مشکل در نتایج، اطلاعات مفیدی را در اختیار پزشک قرار می‌دهد. برای دریافت مشاوره تخصصی و بررسی دقیق‌تر علائم خود، می‌توانید از پزشکان دکتریاب راهنمایی بگیرید.


توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و می‌تواند اشتباه کند. توصیه‌ی‌ ما، توجه به راهنمایی پزشکان است

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک روانپزشک (اعصاب و روان) تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه