فاطمه
23
68
خانــم

درمان عفونت پوستی قفسه سینه و زائده گوشتی؟

سلام پايين قفسه سينه ام جوش زده بودترکوندمش خيلي ازش چرک بيرون امو خيلي بوي بدي هم ميدادهمينطورکه خاليش ميکردم همراهش حالت گوشت اضافه زدبالاياشبيه زگيل بعدخون امد واون گوشت اضافه يازگيل طورروي بدن موندهرچي هم ميکشيدم بالاميومد اين چيه
بازدید : 8 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب :

درمان عفونت پوستی قفسه سینه و زائده گوشتی

مشکل پوستی که توصیف کردید، به نظر می‌رسد یک عفونت پوستی باشد که احتمالاً در اثر ترکاندن جوش ایجاد شده است. خروج چرک و بوی بد نشان‌دهنده وجود عفونت باکتریایی است. ظاهر شدن زائده گوشتی یا شبیه زگیل و خونریزی پس از آن می‌تواند به دلیل التهاب شدید، واکنش بافت به عفونت، یا حتی ایجاد یک آبسه کوچک باشد. این وضعیت نیاز به بررسی و درمان پزشکی دارد. به هیچ عنوان سعی نکنید که این زائده یا ترشحات را خودتان خارج کنید، زیرا این کار می‌تواند باعث گسترش عفونت، ایجاد اسکار (جای زخم) دائمی و حتی مشکلات جدی‌تر شود. در اسرع وقت به پزشک مراجعه کنید. برای دریافت مشاوره تخصصی و تشخیص دقیق، می‌توانید از پزشکان متخصص در دکتریاب وقت مشاوره دریافت کنید.


توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و می‌تواند اشتباه کند. توصیه‌ی‌ ما، توجه به راهنمایی پزشکان است

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک داخلي تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه