سهیلا سرلک چیوا کارشناس مامایی زنان زايمان،پرده بکارت.زگيل تناسلي و تبخال تناسلي خانمها و آقايان، HPV.پاپ اسمير. زودانزالي و اختلال نعوظ آقايان.عفونت رحم واژن و ادراري ،هموروئيد.ناباروري.بارداري.خونريزي رحم.کيست و تنبلي تخمدان
خير اگر تورم بيشتر شده طبيعي نبست جاما به اورژانس برويد
زهرا ایزانلو کارشناس زنان و مامايي. درمان بيماريهاي زنان، زگيل و تبخال و انواع زخم هاي تناسلي. خونريزي ها و بينظمي هاي قاعدگي،مشاوره در بارداري و يائسگي
سلام. عزيزم اين که يک مقدار تورم داشته باشه طبيعي ولي اينکه سبز شده رو متوجه نميشم. حتما به اورژانس بيمارستان مراجعه کنيد
پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب :
نیش زنبور میتواند باعث واکنشهای التهابی مختلفی شود. علائمی که شما توصیف کردید، شامل سفتی، قرمزی، کبودی، تورم و درد در محل گزیدگی، تا حدی طبیعی است. این واکنشها ناشی از آزادسازی موادی مانند هیستامین در بدن هستند که باعث افزایش جریان خون و نفوذپذیری عروق میشود. با این حال، گسترش تورم به کل دست و شدت علائم شما، به خصوص پس از دو روز، نیاز به بررسی دقیقتر دارد. در برخی موارد، واکنش به نیش زنبور میتواند شدیدتر بوده و نیاز به مداخله پزشکی داشته باشد. علائمی مانند تورم گسترده، درد شدید، تب، یا علائم آلرژیک مانند تنگی نفس یا کهیر در سایر قسمتهای بدن، نشاندهنده یک واکنش جدیتر است. برای اطمینان از وضعیت خود و دریافت راهنماییهای لازم، توصیه میشود با پزشکان مجرب دکتریاب مشورت کنید.
توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و میتواند اشتباه کند. توصیهی ما، توجه به راهنمایی پزشکان است
برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک زنان و زايمان تماس بگیرید.
شروع مشاوره تلفنی