زهرا
50
83
آقــا

درد شدید کاسه زانو؟

سلام.حدود 9ماه هست که با بالا رفتن از يک پله درد شديد در ناحيه کاسه زانو مواجه شدم که به ارتوپد مراجع کردم ولي متاسفانه درمان نشدم...سابقه درد قبلي هم نداشتم...در حال حاضر راه رفتن معمولي هم اذيت هستم...تشکر

1 پـاسـخ


بازدید : 79 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک ارتوپدي و جراح استخوان و مفاصل تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه