روهينا
14
46
خانــم

نتایج آزمایش قند خون و ویتامین D؟

سلام من چهارده سالمه رفتم آزمايشگاه قندخونم 105ناشتاويتامين دي 3من 17که نرمالش 10بايدباشه اندازه گلبولهاي قرمزباقرمزسفيدباسفيدمشکل دارن خيلي آزمايشهاي خرابه يانه ممنون ميشم جواب بديد
بازدید : 10 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب :

نتایج آزمایش قند خون و ویتامین D

قند خون ناشتای ۱۰۵ میلی‌گرم در دسی‌لیتر، کمی بالاتر از محدوده نرمال (که معمولاً زیر ۱۰۰ است) قرار دارد، اما در محدوده پیش‌دیابت قرار می‌گیرد. این بدان معناست که باید به تغذیه و سبک زندگی خود توجه بیشتری داشته باشید. کمبود ویتامین D3 (سطح ۱۷ نانوگرم در میلی‌لیتر) نیز در شما مشاهده می‌شود، که نیاز به مکمل‌یاری دارد. مقادیر گلبول‌های قرمز و سفید در حد نرمال، نشان‌دهنده سلامت کلی سیستم خونی شماست. برای بررسی دقیق‌تر نتایج آزمایش و دریافت راهنمایی‌های شخصی‌سازی شده برای تنظیم قند خون و کمبود ویتامین D، بهتر است با پزشک متخصص مشورت کنید. پزشکان دکتریاب می‌توانند شما را در این زمینه راهنمایی کنند.


توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و می‌تواند اشتباه کند. توصیه‌ی‌ ما، توجه به راهنمایی پزشکان است

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک داخلي تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه