15 مهر 1405 - 9:22
🟠 تا بهاکنون پاسخی از سوی پزشکان ثبت نشده است
با توجه به علائمی که مطرح کردید، یعنی خونریزی خفیف در ناحیه مقعد در روز پنجم قاعدگی و مصرف همزمان آنتیبیوتیک (سیپروفلوکساسین) و داروی فنازوپیریدین، چندین احتمال وجود دارد. از آنجایی که سیپروفلوکساسین میتواند بر فلور طبیعی روده تاثیر گذاشته و باعث تغییر در اجابت مزاج شود و فنازوپیریدین نیز داروی مربوط به عفونت ادراری است و ممکن است باعث تغییر رنگ ادرار شود، بهتر است در مورد رابطه این داروها با علائم گوارشی و خونریزی مقعدی با پزشک مشورت کنید. خونریزی مختصر در ناحیه مقعد میتواند ناشی از عوامل مختلفی از جمله بواسیر، شقاق مقعدی یا حتی برخی عفونتها باشد. دل درد و دل پیچه نیز میتواند به دلایل گوناگونی رخ دهد. برای دریافت مشاوره تخصصی و تشخیص دقیق وضعیت خود، به پزشکان دکتریاب مراجعه نمایید.
همین حالا با پزشکان متخصص گوارش و کبد بالغين به صورت تلفنی مشاوره بگیرید.
دریافت مشاوره تلفنیبا سلام آیا من میتوانم هم زمان قرص اوزیل ، آهن، منیزیم و امگا3 رو با هم بخورم چه ...
سلام وقتتون بخیر مادرم فردا عمل اندوسکوپی و کولونسکوپی همزمان دارند میخواستم بدو ...
سلام،بابای من آبسه معقدی گرفت و رفت برای عمل و عملش کردن حالا دکتر گفته که باید ...
سلام عرض ادب، خسته نباشید من اسفند پارسال آزمایش مدفوع دادم برای خون مخفی که من ...
سلام ببخشید من بابام آبسه معقدی داشت رفت عمل کرد الان نزدیک دوماهه که عملش باز م ...