محمد رخشنده
67
80
آقــا

مشکل ایمپلنت دندان بیرون آمده از دهان؟

4سال پيش ايمپلنت گذاشتم فک پايين با قاب دندان ها از دهان بيرون آمده 2 پايه به قاب متصل است و4 پايه در لثه مانده
سابقه بیماری:
ندارم
داروهای مصرفی:
ندارم
بازدید : 4 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب :

مشکل ایمپلنت دندان بیرون آمده از دهان

با توجه به شرح حال شما مبنی بر بیرون آمدن قاب دندان متصل به ایمپلنت‌ها از دهان پس از چهار سال، و اینکه دو پایه به قاب متصل و چهار پایه در لثه باقی مانده است، به نظر می‌رسد مشکلاتی در اتصال قاب به پایه‌های ایمپلنت یا ثبات خود پایه‌ها وجود دارد. این وضعیت می‌تواند به دلایل مختلفی رخ دهد، از جمله شل شدن پیچ‌های اتصال، شکستگی قطعات، یا تحلیل استخوان اطراف ایمپلنت. برای بررسی دقیق علت این مشکل و ارائه راه حل مناسب، معاینه حضوری توسط دندانپزشک ضروری است. در معاینه، دندانپزشک وضعیت ایمپلنت‌ها، قاب دندان، و بافت لثه را ارزیابی کرده و در صورت نیاز از عکس‌های رادیوگرافی برای تشخیص دقیق‌تر استفاده خواهد کرد. برای دریافت مشاوره تخصصی و معاینه توسط دندانپزشکان مجرب، می‌توانید از خدمات پزشکان دکتریاب استفاده نمایید.


توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و می‌تواند اشتباه کند. توصیه‌ی‌ ما، توجه به راهنمایی پزشکان است

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک دندانپزشک تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه