ليلي
47
59
خانــم

خونریزی شدید بعد از میومکتومی علت خونریزی زیاد قاعدگی فیبروم رحم؟

سلام من 36 روز هست که عمل ميومکتومي باز انجام دادم چند روز بعد از جراحي پريود شدم اما سنگين نبود الان ماه دومه که پريود شدم خونريزيم بشدت زياد و همراه با لخته هاي بزرگ هست هميشه روزهاي چهارم ديگه خونريزي زيادي نداشتم روز دوم پريودم به پزشکم مراجعه کردم گفتن يه کيست ساده دارم يه قرص دزوسپتيو(کنتراسپتيو دي اي) برام نوشت علت اين همه لخته و خونريزي چيه استرس شديد گرفتم ممنون ميشم راهنمايي کنيد
سابقه بیماری:
فیبروم رحم
داروهای مصرفی:
اوابوست

1 پـاسـخ


بازدید : 16 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب :

خونریزی شدید بعد از میومکتومی علت خونریزی زیاد قاعدگی فیبروم رحم

خونریزی شدید و همراه با لخته‌های بزرگ پس از جراحی میومکتومی می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. یکی از دلایل احتمالی، باقی‌ماندن بخشی از فیبروم یا ایجاد فیبروم جدید است که می‌تواند باعث خونریزی نامنظم و شدید شود. همچنین، عدم تعادل هورمونی پس از جراحی یا وجود کیست‌های تخمدانی (که پزشک شما به آن اشاره کرده) نیز می‌تواند منجر به چنین علائمی شود. در برخی موارد، مشکلات انعقادی خون نیز ممکن است نقش داشته باشند، هرچند این مورد کمتر شایع است. استرس شدید نیز می‌تواند بر سیکل قاعدگی و شدت خونریزی تأثیر بگذارد. داروی دزوسپتیو (Drosperinon/Ethinylestradiol) که برای شما تجویز شده، یک قرص ضد بارداری هورمونی است که می‌تواند به تنظیم چرخه قاعدگی، کاهش شدت خونریزی و کوچک شدن کیست‌های ساده کمک کند. با این حال، با توجه به شدت خونریزی و وجود لخته‌های بزرگ، مهم است که روند بهبودی شما توسط پزشک به دقت پیگیری شود. برای دریافت مشاوره تخصصی و اطمینان از علت دقیق علائم خود و اثربخشی درمان، با پزشکان متخصص زنان و زایمان در دکتریاب در ارتباط باشید.


توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و می‌تواند اشتباه کند. توصیه‌ی‌ ما، توجه به راهنمایی پزشکان است

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک زنان و زايمان تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه